Climax had 1 jaar tijd om deze game te ontwikkelen, Fact. Ze concentreerden zich duidelijk op de multiplayer wat resulteerde in een alweer teleurstellende singleplayer, Fact. De singleplayer is makkelijk, ondanks inhalen soms frustrerend kan zijn waardoor je valt en opnieuw moet beginnen met een race, Fact.
Als jij jezelf wilt verblinden voor de goede physics, competitieve gameplay online door naar dergelijke details te kijken en te blijven zeuren daarover, then that's fine by me, maar ik heb nooit gezegd dat alles aan de game goed is. Als je een beetje de thread volgde had je dat wel door. Er zitten een reeks bugs in die je savegame corrupt maken, de logo ontwerper is erop achteruit gegaan, ze hebben teveel tijd gestopt in de extreme mode, ze hebben duidelijk geen zin om patches te maken aangezien al de track glitches er nog altijd inzitten...als je daarover zou zeuren dan heb ik daar niets op tegen, maar dit is op de eerste plaats een multiplayer game, dus je moet niet verwachten dat dingen als kwalificatie tot in de puntjes goed zijn uitgewerkt he.
I.v.m powersliding, je kiest er persoonlijk voor om veel te powersliden of niet te powersliden. Ik ken gasten die nooit powersliden maar met een degelijke setup wel snelle tijden kunnen zetten.
@2de alinea: Klik dan op 'practice', die mode hebben ze niet voor niets gemaakt.
Klik om te vergroten...