1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MotoGP: URT 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 11 okt 2005.

  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    En niet vergeten altijd voorover te leunen (linker thumbstick licht naar voren duwen/houden) zodat je altijd volle speed uit de bochten knalt.
     
  2. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, dat is erg belangrijk. Ik merk zelf ook vooral dat het niet extreem veel uitmaakt of je nou vroeg of laat remt voor de bocht, als je er maar lekker uitknalt. Bij de wat minder scherpe bochten kan je ook wat sneller beginnen met flink te accelereren.
     
  3. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn een heleboel die op hardebanden rijden het voordeel is dat je er harder mee kunt alleen de besturing er van is veel moeilijker als je gewoon rijd maar als je veel powerslide dan zijn harde banden juist beter.

    _0/
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was afgelopen nacht het geval ;).
    Ik reed online met geluid uit omdat iedereen sliep... was dus vaak gokken en inschatten. Vaak gevallen...
    Daninho kan erover meepraten 8) :b:
     
  5. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik zat al te denken, wat is die gozer in godsnaam aan het doen... :9
     
  6. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms wilt het niet zoals je graag wilt \o/ O-) :thumbs: :)
     
  7. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hier trouwens iemand die een beetje verstand heeft van bike setups even bereid een half uurtje met mij in een game te gaan en me het 1 en ander uit te leggen en een goede bike setup creeren? Ik snap er namelijk bar weinig van...
     
  8. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil je wel het 1 en ander uitleggen maar dat doe ik nu wel ff schriftelijk(zit nu toch achter de pc):thumbs:

    Banden soort(voor en achter): Je hebt sof, medium en hard. Met soft banden heb je de meeste cotrole over je bike maar een lage topsnelheid. Met harde bande is je bike moeilijk te controleren maar heb je wel een hoge topsnelheid. Medium zit daar tussen in.
    p.s. als je veel powerslide kun je beter kiezen voor medium of hard

    Gear rotation: Daar mee kun je de versnellingen mee aan passen. Wil je een snellere acceleratie dan kies je voor een lagere multiplier en een hogere topsnelheid dan kies je voor een hogere multiplier. Een hoge topnelheid heb je nodig bij banen met weinig bochten zoals Autobahn.

    Een voorbeeld van een goede gear rotation voor Jerez:
    Multiplier: 19
    1: 1.20
    2: 1.90
    3: 2.50
    4: 3.00
    5: 3.55
    6: 4.50

    Weelbase: dat is de afstand tussen de voor- en achterbanden . Als je erg stabiel wil zijn dan neem je een hogere weelbase bv 1520. Het nadeel hier van is dat de bocht groter word. En dus met minder snelheid de bochtkan nemen. Het is beter om een wat kleinere weelbase te nemen zoals 1440, dan is dus de bocht kleiner maar je bent wel er onstabiel.

    suspension: Dit is eigelijk alleen belangrijk als je powerslide dat heeft er mee te maken hoeveel grip de motor heeft. Met een hoge suspension val je minder snel op een hogesnelheid maar als je in de bocht wil remmen ben je erg onstabiel. Een lagere suspension(niet aan te raden) geeft meer grip met een lage snelheid maar je bent erg onstabiel met een hoge snelheid.

    credits: Heel simpel gewoon op cordening 100, topspeed 100 en accelarate 100. Maar de braking is wel van belang bij de gp races(zonder powerslide) zou ik de braking 60 geven. Bij de extreme hoef je niet veel te remmen en kun je het wat minder geven. Als je het namelijk te veel credits geeft dan rem je "te veel" en verlies je snelheid.

    Ik hoop dat ik je wat geholpen heb en als je nog vragen hebt stel ze maar *)
     
  9. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wordt deze game(jammer genoeg) niet op de WCG gespeeld?
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk te weinig spelers en niet echt meer populair wat jammer is.
     
  11. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een probleem met moto gp!! ik heb de gp seizoen al afgerond en was net begonnen aan de 600 cc en een paar dagen later wilde ik hem weer gaan spelen en toen zegt dat kut ding ineens van je profiel is beschadigd ofzo iets en toen moest ik de hele moto gp seizoen weer opnieuw gaan doen |:- voor dat ik aan de 600 cc kon beginnen en ik had ook seeded achievents tot 75 en daar moet ik ook weer mee opnieuw beginnen 8) en challenges dus ook ...

    maar die achievements die ik al had staan er gelukkig nog wel
     
  12. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Is er trouwens al wat bekend over een opvolger. Ik had namelijk begrepen dat deze op meerdere platformen kwam (ik dacht ps3 en 360); dit zou wel goed nieuws zijn, wat dat betekend dat het geen low budget title meer is. Als ze gewoon de gameplay hetzelfde laten, alleen een stuk mooier maken dan heb je gewoon een top spel.
    Ook hoop ik op een uitgebreidere cumstom bike. Hoop dat je wat meer mogelijkheden hebt, zoals reclame ofzo. En iig meer plaatjes kunnen plaatsen op je motor.
     
  13. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Hellow,


    vraagje, kan iemand mij zeggen hoe ik in Multiplayer mode de optie
    Stunt Mode kan hebben? Staat nu een slotje bij mij?
    Thx

    Greetz
    Rikske
     
  14. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    is het spel al niet mooi genoeg dan,ik vind van wel_O_
     
  15. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben het met je eens dat het zeker een mooi spel is, maar ik weet ook dat het nog een stuk mooier kan; vooral als je weet dat dit een low-budget titel was (omdat hij maar op 1 platform uitkwam)
     
  16. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    effe 2 vragen...
    ik heb championship rookie behaald,dus op naar het volgende seizoen en dus een moeilijkheidsgraad hoger,maar valentino rossi heeft nog steeds zijn gele yamaha ´camel´outfit en motor.....nu mijn vraag,wanneer krijg ik valentino rossi in zijn blauwe outfit en yamaha´go!!!!!.
    en in de loadingscreen staat vaak dat er 3 secret achievements zijn in het spel,welke zijn dit en hoe moet je ze unlocken
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ergens in het start menu kan je het seizoen veranderen van 2006 naar 2005.
     
  18. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo he,ben al heel lang druk.....Motogp gehaald op rookie,pro en champion,streetraces gehaald op 600cc en zit nog maar pas op seed 64:mad:
    Das nog geen eens de helft....,de streetraces moet ik nog halen op 1000 wn 1200cc en Motogp moet ik nog op legend uitspelen,maar of ik dan 64 punten van seed naar beneden ga,ik betwijfel het.
    Of als ik het seizoen verander naar 2005,kan ik daar ook weer seeds halen?????
     
  19. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heb gisteren een paar keer die follow the leader challenges gedaan maar wat zijn die focking irritant zeg...
     
  20. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand:eek:
     

Deel Deze Pagina