1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MotoGP: URT 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 11 okt 2005.

  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ieder seizoen zo vaak als je wilt overnieuw doen (en dus je seed omhoog halen). Maar je moet natuurlijk wel zorgen dat je wint, of iig hoog eindigt, anders stijg je niet in punten. Op Champion en Legend zijn de meeste punten te halen, je tegenstanders zitten daar op een lage seed.

    Je hoeft iig niet opnieuw te beginnen ofzo. Niemand haalt seed 1.00 na de singleplayer races. Zelfs niet als hij ieder seizoen wint zonder ook maar 1 race te verliezen. Ik stond na alle seizoenen 1 keer te hebben gereden op seed 2.03, en ik heb nog geen 5 races niet gewonnen. Minimaal met een 3e plek gefinished.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  2. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt:D
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Tijdje stil hier.
    Maar ik heb nu ook MotoGP. net 1e race op makkelijkst gereden in assen. Was 3 geworden. Erg leuk en mooi spel.

    Ben benieuwd naar het seizoen :)
     
  4. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg 'm eind van de week ook, weet niet of 't heel anders is dan deel 1 en 2. Heb die beide veel gespeeld. Maar denk dat ik de draad toch redelijk snel weer kan oppakken! Nu met betere graphics dan ooit! Kan niet wachten tot ik 'm kan spelen..
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ah MotoGP! Ik verwachtte veel van deze game, helaas heb ik hem al weer vrij snel doorverkocht. Niet mijn game.
     
  6. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg m ook binnenkort. De demo online was erg vermakelijk :)
     
  7. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem eergister op pro uitgespeeld met de 600,1000 en 1200cc straatraces,met MotoGP heb ik het op champion uitgespeeld in seizoen 2006,ik ga niet aan legend beginnen denk ik,veels te moeilijk:mad:
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    ik moet eerst goed trainen, om niet van de baan te vliegen haha
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel sinds gisteren, en het is echt als vanouds bruut :D

    Echt het enige spel op dit moment wat me kan boeien! \o/
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    Ben een kampioenschap begonnen op rookie en na 3 races sta ik 1e. Heb ze alle 3 gewonnen. Maar moet zeggen dat die wel heel erg makkelijk is. Ga hem even uitspelen de rookie kampioenschappen. Ben benieuwd wat me seed dan word. heb nu seed 97.
     
  11. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ik sta nu op 32,na al mijn gewonnen races,zie bovenaan:thumbs:
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    Kan je nou meerdere careers starten, dus grandprix op rookie en ander niveau kiezen ?
     
  13. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dit spel ook sinds kort en moet zeggen, dat ik er heel blij mee ben. Vond de demo al heel erg vermakelijk!

    Ik ben ook met GP Rookie begonnen en dat is idd heel erg makkelijk..

    Ik neem aan dat je wel meerdere Grand Prix's tegelijk kan spelen, heb het alleen zelf nog niet geprobeerd, dus durf het niet met volle overtuiging te zeggen!
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    Ik zal het wel proberen nadat ik dit seizoen af heb gemaakt :+
    Leuk dat er nog veel actieve spelers zijn. ben benieuwd op live zelf.

    Op een pc scherm is het echt mooi zeg. Heb een gele bike gekozen, maar is wel erg kaal zeg :+
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    Ben nu seed 75, en speel nu op zn makkelijkst eerst alle kampioenschappen uit. Heb dus Grand Prix compleet op Rookie, en nu ben ik bezig met Extreme 600. Die tracks zijn echt gaaf _O_

    Dit spel is zo goed, heerlijk

    Nog 1 vraag. waar kan ik dit vinden

    Stunt Mode Rider 10
    Play a 'Stunt mode' game in any Multiplayer mode.

    Hij is nog gelockt, wat moet ik daar eerst voor vrij spelen ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jan 2007
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat in die lijst ergens..

    Ik ben gestopt met rookie, vond het gewoon saai, dus ben nu bezig met Pro seizoen, sta eerste op 10 punten van Rossi. Ik win op de circuits waar ik goed in ben, nog wel met dikke voorsprong, maar het is wel veel leuker op deze manier...
     
  17. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game ook, en idd heerlijk spel. Ben ook maar weer eerst m'n skillz aan 't terughalen op rookie. Heb gewoon ff 1lap ingesteld dat ik der snel door ga. En toch me motor snel beter wordt. Rookie is zwaar makkelijk, als ik dit heb uitgespeeld, is me bike goed, en ga ik pro of championship spelen...

    Hebben jullie beetje vette bikes? Ik heb 'm nu helemaal zwart met wat witte teksten en details...
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn bike is zwart, met een goud-oranje kont, en een goud-oranje streep over de tank en het voorspatbord, en op de kont staat "King" :cool:

    Ziet er echt heel stoer uit :D
     
  19. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag de moto gp:champion geprobeerd maar is nog best lastig ...dus daar wacht ik nog ff mee want vind die extreme 600 veel makkelijker..
    want die heb ik al uit gespeeld op rookie en pro heb nu seed 52,... dus morgen weer achievement erbij*) en ga morgen maar beginnen aan de
    extreme 600 champion/ legend..

    en dan nog wat andere achievements halen zoals...
    de secret achievement: finished 100 races online or offline
    -stunt mode rider
    - extreme bike collector
    - extreme 600 legend


    als je trouwens bij de moto gp/ extreme 1200 legend doet krijg je dan ook de achievements van champion/prof ??
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    nee..

    ik ga nu wat online racen :)

    en het is gewoon druk... 8 man online in een race

    Geweldig en het telt nog mee voor je seed ook :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jan 2007

Deel Deze Pagina