Van de Goorbergh heeft ook eens tegen Albers geraced...toen nog in DTM. Albers kreeg wel een pak rammel op de baan. Mja...zal ook wel aan de baan liggen. Veel bochten, weinig bochten etc. Niettemin....ik heb veel meer respect voor motorrijders dan F1 coureurs. Rijd zelf motor en het vergt toch veel meer vaardigheden imho. Zet Alonse op een GP machine en hij komt niet in de buurt van de 1 1/2 seconde die Rossi in de auto had.
Ik vin dat die een arrogante kop heb en gebrekkig engels lult dat neemt niet weg dat het knap is wat die gepresteerd heeft mazzolss
Volgens mij bedoel je Albers vs. vd Goorbergh op Assen. Dat had niks met de DTM te maken. Albers reed in een gewone Mercedes C-Klasse, en Jurgen op een productie motor. Jurgen won idd ja, maar over het algemeen zijn wegmotoren sneller dan personen auto's. En dat Rossi er 1,5 seconden vanaf zat zegt helemaal niks. Testen gaat namelijk vooral om publiciteit, helemaal bij Rossi. Even zachte banden, even die tank leeg gooien, en knallen. De auto's worden niet eens gechecked, dus je weet niet eens of die bak wel 605kg woog. Rossi's test was pure publiciteit. Als ze iemand een auto af willen laten stellen, en de auto willen laten verbeteren, dan pakken ze daar echt wel Badoer of Schumi of Massa voor. Als je Rossi ineens in een race weekend zet, zul je zien dat hij nog moeite krijgt met die Super Aguri's. En dit zal Alonso ook zeker krijgen in een MotoGP race, maar hij weet dat hij kansloos is, dus hij blijft gewoon van zo'n motor af. Iets wat Rossi in mijn ogen ook beter had kunnen doen.
Overigens is een overstap van Auto naar Motor niet bepaald eerlijk. Er is denk ik geeneen auto coureur zonder Motorrace achtergrond, die mee kan in bijvoorbeeld MotoGP en Superbike. Niet omdat die motor jongens per definitie sneller zijn, maar om de overstap veel groter is, dan wanneer je van Motor naar autoracen overstapt. Een autocoureur heeft namelijk nooit geleerd hoe hij zijn lichaam moet gebruiken (karten even buiten beschouwing, het gaat hier om 2 wielers). En dat is wat je op de baan houdt of niet. Het is dus een scheve vergelijking. Overigens geloof ik wel in Rossi dat hij dit kan, maar of hij zich daadwerkelijk met de top kan meten, weet ik niet. Ik zet hem meer neer op het Berger Niveau.
http://www.autoweek.nl/magazineorder.php?ID=8891 Was wel een AMG van Albers, maar dat laat niet weg dat het niet de meest ideale auto is voor op een circuit maar de R6 is dat ook niet. Ik denk dat Rossi wel wat kan worden in de formule1 maar dan alleen omdat hij door zijn populariteit en evt sponsors bij een goed team (bijvoorbeeld ferrari) kan komen maar wereldkampioen zie ik 'm ook niet worden. Zou er wel respect voor hebben als Rossi het zou proberen, gooit ie toch een beetje z'n goede naam op het spel, dan wordt het later de motorcoureur die mislukt is als autocoureur.
Zeg ik dat dan? Toen reed Albers nog in de DTM klasse...dat bedoel ik. Maar laat ik de discussie maar beëindigen...we praten langs mekaar heen. Jij adoreert de F1, ik de moto GP... Ieder zijn meug grtz
Als ze de honda NSR gameplay van deel 2 niet terug halen is dat voor mij en ik weet heeeeel veel andere mensen genoeg om dit niet weer volop te gaan spelen. En ik heb zo'n voorgevoel dat ze het op de 4 stroke play houden. Maar goed ik wacht het even af. Slecht is het spel sowieso niet, maar of het weer de topgame wordt die mgp2 voor mij wel was betwijfel ik.
MGP2 was te gaaf voor woorden!! Mijn motor met koeienvlekken motief trok in elke versnelling op z'n achterwiel! Als ze het gevoel van snelheid maar weer goed weten neer te zetten, dit miste ik bij deel 3 heel erg.....
Jongen, de NSR wordt in het echt toch niet meer mee gereden, ofwel? Sowieso niet meer door de topteams. Die hoop kun je beter laten schieten. Wel hoop ik, net als jij, dat die 4-strokes leuker worden om mee te racen.
PS over het Rossi verhaal. Ik heb ontzettend respect voor die kerel. Verlaat Apprillia op het moment dat ie er wereldkampioen mee is geworden. Vervolgens wordt hij het bij Honda. Geen kattepis, had Mick Doohan op te volgen (die reed eerst zefls nog, toen hij ook net in de 500cc begon?). Vervolgens wint ie alles met Honda. Stapt hij over naar Yamaha. Wat echt geen Honda was op dat moment. En wordt weer wereldkampioen. Ik zei het al toen hij als jong jochie in Assen rondreed: dat wordt een grote. Hij heeft zo ontzettend veel tactisch inzicht, lef, geduld en controle over de motor. Onge-evenaard. Dat hij nu op een F1 debuut zinspeeld verbaast me niets. Hij zoekt uitdaging. En natuurlijk vergt dat aanpassing. En natuurlijk wint hij daar niet zomaar alles wat er te winnen valt. Maar hij heeft de bovengenoemde kwaliteiten. Een zeldzame combi. En die hebben niet veel mensen op deze aarde..
Kijk is aan, de eerste gameplay beelden van MotoGP 06 voor de Xbox 360. http://www.youtube.com/watch?v=ypX_j...rch=xbox 360 De nadelen zijn dat er spaans wordt gesproken en dat het niet echt top kwaliteit beeld is. Maar wat een graphics!
Ja precies. Maakt me niet zoveel uit hoe de motor heet, als hij zich maar hetzelfde gedraagt als de NSR en dan nog een tikkie harder .