Jammer dat het nog zo lang duurt voordat hij uitkomt. Moto Gp URT op de Xbox was ook moddervet, ik verwacht veel van deze versie .
Heeft iemand de eerste gameplay gezien. Zo niet, hier dan, strakke graphics: http://www.youtube.com/watch?v=ypX_j...rch=xbox 360
NIEUWS THQ heeft vandaag bekend gemaakt dat MotoGP 2006: Ultimate Racing Technology iets later zal verschijnen dan 9 juni. Na drie succesvolle delen op de Xbox komt de MotoGP serie naar de Xbox 360. Met prachtige graphics en de officiele licentie moet MotoGP de nieuwe standaard worden voor motor racing games. Strijdend voor de titel of online voor de eerste plaats op de ranking. MotoGP beloofd voor alle MotoGP fans de beste ervaring off- en online. De motoren bevatten ieder 25.000 polygonen en de bestuurders nog eens 10.000, in totaal komt dit dus neer op 35.000 polygonen per speler. Er worden 20 motoren tegelijk op de baan gerendered en het spel draait op 60 frames per seconde. Elk materiaal op iedere motor is nauwkeurig en gedetailleerd nagemaakt met 5-6 lagen. In sommige banen kun je 40 tot 50 kilometer vooruit kijken. Dit is gerealiseerd door gebruik te maken van satellietfoto's. Het spel bevat een 'light scattering' systeem dat het dieptegevoel moet verbeteren. Jammer genoeg moeten we nu wachten tot 23 juni, dan zal eindelijk MotoGP 2006: Ultimate Racing Technology in de Europese schappen moeten liggen. Of het spel nog moet voor die tijd nog verder naar achter worden geschoven, maar daar zitten we natuurlijk niet op te wachten.
Ik wil niet lullig doen he...maar de coureurs in dit spel zijn van het vorige seizoen toch? Want de nummers op de motoren kloppen niet met het huidige seizoen. De eerste 3 delen vond ik echt goed, maar om nou een spel te kopen die niet op dit raceseizoen is gebasseerd, ik weet t nog niet. Dan moet t wel erg goed zijn wil ik t alsnog kopen
Binnekort komt dan eindelijk de demo. Wil hem nu al hebben, alle previews hebben alleen maar lovende kritieken en noemen het de mooiste xbox360 racegame. Dit wil dus zeggen dat veel recensisten, of hoe die mensen worden genoemd, het mooier vinden als pgr3
dat is het ongetwijfeld ook , en aangezien de vorige delen goed bestuurden, kan de besturing ook bijna niet meer fout zijn
Lijkt me ook vet.. maar wil nu eigenlijk een shooter na meer dan 6 maanden PGR3 alweer edit: 200e post YAY jullie mogen allemaal op mijn feestje komen \o/
In de Hands-On op IGN.com staat dat je kan racen in het huidige 2006 seizoen + die van het vorige seizoen. Klinkt goed! Wel jammer dat alleen de Extreme mode 3 cc-klassen bevat en niet de GP mode:{ Ik wou bijna Test Drive alvast bestellen..maar aangezien deze is uitgesteld tot September en demo tegenvalt wordt het waarschijnlijk Moto GP 06
Dr staat weer een mooie trailer op Gametrailers.com !! Toch maar aanschaffen dit spel Ik had niet verwacht dat de coureurs uit het huidige seizoen erin zaten, maar is toch wel zo! En naast het 2006 seizoen kan je ook nog eens het 2005-seizoen spelen. En nog eens de Extreme Mode....mooie graphics trouwens...de gameplay zal wel niet echt anders zijn dan anders...gewoon toppie dus! Voor racefans uiteraard K heb de demo niet gespeeld helaas, dan toch maar ff wachten tot eind juni*)
Wat is er grafisch zo bijzonder aan deze game? De motoren en rijders zijn vrij aardig tot mooi. De rest van de game (asfalt, grindbakken, gras, publiek etc.) zijn gewoonweg lelijk (publiek 2d, niveautje ps1) Maar dat neemt niet weg dat ook ik deze game ga halen