Klopt ja En als je met 16 man online rijdt, ben je altijd wel met iemand in gevecht. En als je 13e rijdt, wil je 12e worden Dan maakt het ook gewoon niet uit waar eindigt.
Naast Test Drive Unlimited is ook Moto GP 06 van de release-maand mei geschrapt Op IGN staat 30 Juni!! Kan ik nog langer wachten met het kopen van een spel. Terwijl op Xboxworld gewoon 23 mei staat...ik snap dr niks meer van die releasedata's...
Jammer dat deze games allebei zijn uitgesteld. Je kan het ook zien dat ze het nog kunnen fine-tunen want worden 2 topgames! De demo's van beide vind ik super (motogp heeft meer mijn voorkeur). Die ene maand wachten lukt wel \o/
In de demo wel misschien....maar in de filmpjes zie je Rossi op zn nieuwe gele Yamaha Op IGN staat ook wel dat je het 2006 én 2005 seizoen kan spelen. Dus het 2006 seizoen moet nog een verrassing zijn om te spelen dus
het 2006-seizoen zit er 100% in. Kijk maar eens als hij een game laad. Onderaan het beeld bij het laden staan altijd van die tips over achievements enz... enz... Ik heb ook al een paar keer voorbij zien komen dat je bij het menu kan switchen tussen 2005 en 2006 seizoen!
Ik vind de gameplay van MotoGp06 heel realistisch maar de graphics kunnen wel beter.....het lijk wel een normale xbox game wat ik minder vind.
Is er al een lijst met de motoren bekend? Zou het wel heel cool vinden als de Suzuki GSX-R600/750/1000 er in zit
Of een Yamaha QWERTY-S700/850/1200 Nee joh, geintje. Heb geen verstand van die dingen. Ik kijk weleens Moto GP. Dan zie ik een Yamaha, Ducati, Honda etc. maar al die nummertjes zeggen me niets In de demo kunnen we racen met Nicky Hayden, de leider van het WK die nog geen race gewonnen heeft dit jaar. Het spel wordt zeker in Amerika ontwikkeld?? Dat zou de keuze verklaren, want had liever met Rossi gespeeld.
Hehe ja, ik zou ook wel liever met Rossi rijden inderdaad Maar ik vind net als wat meer mensen zo te zien, de graphics wat tegen vallen. Wat ze er precies aan hadden kunnen verbeteren weet ik niet... Iets in mij vind het grafisch toch flink tegenvallen...
Als je de lijst wilt zien van alle motoren en rijders moet je naar de volgende site gaan: www.motogp.com
Gebaseerd op seizoen 2006, dus ja. Alleen lokale wildcard rijders doen ze er niet in d8 ik...... Verder alle teams en rijders dus.