Gaaf dat hij 9 juni al komt yes mooi weekend wordt dat het wk begint en moto gp komt uit Mugello is wel 1 van de moeilijkste banen, mijn favoriete banen zijn sachsenring met al die lange bochen en brno door die bossen scheuren.
duidelijk dus deze game halen, maakt me niet uit watvoor cijfer die overal krijgt ik von de demo al super kwa alles dus volledige game kan alleen maar beter zijn, duidelijke must have voor mij mazzols
In het volledige spel wordt het mogelijk om met 20 man een multiplayer game te spelen. Over de releasedatum, die is dus vervroegd naar 9 juni zoals hier boven al werd geschreven, maar houdt er rekening mee dat het ook wel eens 16 juni kan worden. De reden hiervoor is de logistieke distributie.
Meen je dat nou? ik bedoel, zijn de graphics van het complete spel dan precies hetzelfde als in de demo?
Dat zeg ik toch ook niet. Maar als je deze game bijv. een 9 gaat geven voor de graphics, ben je niet echt objectief
Die titel is wel mooi voor Exitetruck op de Wii Trouwens...qua racegames was het aanbod mager en ze moeten toch wat nomineren niet waar. Ik vind het zelf een beetje kut sturen. Zal wel aan mij liggen Graphics worden ook overgewaardeerd. Niet dat dat alles is....maar er werd best wel negatief gepraat over de graphics van RR6....deze zijn minstens zo goed, zoniet beter... Ik vind de graphics veel teveel gehyped door die screenshots... waar ik van ging kwijlen. Ingame vind ik het wel oke, maar zeker niet revolutionair zoals werd beweerd. En dat ze nog steeds geen 60 FPS halen is natuurlijk tenenkrommend Anyway...gameplay roeleert natuurlijk, maar ik denk dat ik hem laat liggen. Het voelt niet goed imho.
Mee eens, ik heb zelf ook een hdtv, maar de graphics zijn echt niet bijzonder. Hoger dan een 7 zal die voor mij voor de graphics zeker niet krijgen.
dude dit spel loopt wel op 60 fps, en wat is er niet mooi aan? heb je die fietsen gezien hoeveel details daar op zit, en die pakken van de rijders ziet er gewoon subliem uit, asfalt ziet er ook super uit, omgeving is wel wat minder maar kwa grapix zker een 8. Misschien verw8en mensen erteveel van mazzols
Hij bedoelt ook de omgevingen. 2D publiek, 2D wannabee grassprietjes, de groundtextures zien er volledig hetzelfde uit als op MotoGP 2 en 3. OmGzz1!!1!1! 1000 polygonen meer op een moto dan in de vorige delen. Gewoon een lekker goedkope HD upgrade, meer hebben ze niet veranderd aan de graphics. Maargoed, bij wijze van cliché, de gameplay is subliem en de graphics maken weinig uit...
Ik vond dus op de Xbox naast HALO 1/2 de MOTOGP serie het vetste. Vooral online met 16! Ik ben al blij dat deze game ook op de 360 komt dus mij boeien al die cijfers / commentaar en reviews niet. Ik weet dat IK het persoonlijk een geweldige game zal vinden.
Have there been any significant changes to the game's engine? Jason Avent: The entire rendering engine is brand new for Xbox 360 with high dynamic range lighting, light scattering and dynamic self-shadowing. The art assets are all new too. Many of the tracks are virtually complete rebuilds. In addition, the extreme tracks have been widened so they're much faster to race on and can accommodate more bikes during online play. Can you provide more detail on the graphical upgrades to MotoGP 06? Jason Avent: We have a dedicated grass shader that draws blades and scatters them across grassy areas so now our fields and verges have more volume and the straight-line edges are much more blurred. Every material in the game is faithfully represented - rubber absorbs light but has a slight sheen, brushed aluminum even has the brush marks on it and carbon fiber weave reflects light differently depending on how you're looking at it. Tracks - We have six layers of shader on most of our tracks. We have two or three base layers to create variety in the tarmac, then we have distress, like cracks and dirt, plus two layers for the racing line and another for braking skids and general laid rubber. We used satellite images to map down our tracks; especially in the distance. Then, wherever there are green patches, a tree gets placed automatically. Using this method, combined with the fact that we now model much more of the distance, anywhere you stand on the track in the game, you get exactly the same view as you would if you were on the real track. It pretty much looks like we can draw to the horizon. We have a light scattering algorithm that models the way light bounces off of particles in the atmosphere. Effectively, it's really clever fog but what it does is make stuff in the distance get lighter just like it does in real life. This massively improves your perception of depth in the game. It also makes things look a lot more realistic. Everything can shadow everything else in the game. So now, the rider casts a shadow on himself and the bike for example. High Dynamic Range lighting - HDR - means that we can have VERY dark areas of the screen at the same time as VERY bright areas. So if you're in a tunnel looking out at a sky, it brightens right out just like it would in real life. This changes dynamically, so when you exit the tunnel, the lighting outside returns to normal. It sort of represents the way your iris works. The bikes and riders together are in excess of 40,000 polygons now. That's five or six times what they were in GP3 and then there are normal maps and up to 6 layers of shader on every material. We don't talk about textures and models any more, we now describe materials using shaders so every surface on the bike can look and shine differently. Crowds- We're trying to solve a different problem with our tracks than most games. They tend to have about 5000 spectators around a track. We need to represent MotoGP races where hundreds of thousands of people turn up and our system allows us to do that. If you look at the hills in the real life Donnington track for example, there are people camping all over them. They're exactly like that in the game now. We do seas of spectators spread out over vast areas rather than just stands full of them large groups together staat op teamxbox.com intervieuw met moto gp maker leesvoer
Ik had gisteren MotoGP2 aan gezet en daarnaast (dualscreen) de demo van MotoGP 2006. Tering, dan valt pas op hoe mooi (en licht) de nieuwe eigenlijk is. En er zitten maar drie jaren tussen. MotoGP2 ziet er echt hopeloos verouderd uit. Echt bizar hoe snel dat gaat... Maar ja, ik heb de nieuwe laatst besteld, en ik kijk er erg naar uit.
Als deze game op 60 FPS loopt, loopt GT4 op 120 FPS Never nooit , hij haalt niet eens stabiel 30, daarbij vertoont het beeld op HCTV lelijke dwarsstrepen.....en die zag ik bij geen enkel ander spel. Detail vind ik ook reuze mee vallen. Tis allemaal wat wazig en daarbij zijn de modellen ook niet echt super....ik rijd al vanaf 1988 sportmotor, volg Moto GP op TV en ben jaarlijks op de 'superbike' en TT te vinden dus ik ben zeker niet onbekend met de modellen en kleding. Voor mij als motorrijder is dit een teleurstelling. Het heeft absoluut niet te doen met motorrijden. Ik vond de besturing van deel 1 en 2 echt beter te noemen. En...wij verwachten er inderdaad veel van...vooral als die retards als THQ en Eden ( Test Drive ) je blijven bestoken met plaatjes waarvan je gaat kwijlen. Kortom....screenshots zeggen niets....dat bewijst deze game des te meer imho. Maar goed...smaken verschillen nu eenmaal
Bekijk eerst de filmpjes van IGN. Dat is footage van de full game, niet van de demo die op een oude build draait.
Bull....dacht jij nu echt dat een E3 demo een oude build is? Probeer me eens iets anders wijs te maken