1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MotoGP: URT 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 11 okt 2005.

1. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik het anders formuleren dan...ik heb geen wezenlijk verschil gezien tussen demo's and the real thing op de 360. De kans is groot dat je dat bij Cold Planet wel ziet, omdat die demo bijna een jaar voor release komt. Ik verwacht van Moto GP echter geen wonderen meer, aangezien de game gold is verwacht ik.
    Maar goed....ik hoop dat jij gelijk krijgt en de game beter is dan ik verwacht...want ik had me er wel heel erg op verheugd uiteraard;)

Greetz
    Tallon

2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Tallon 4 NL

Leuk Bevonden:
    0
    Die boeken heb ik al gelezen;)

4. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Geloof je toch niet dat deze game op 60 fps loopt, moto gp series hebben zoiezo altijd op 60 fps gelopen, en dat het niet stabiel is tsjaa gek he tis ook een DEMO!! en wat wazig tsjaa op een normale tv ja toen von ik het ook niet heel erg mooi, maar nu op me hd tv is het gewoon prachtig die modellen, en ze hebben alles nagemaakt handschoenen, sponsers alles, zelfs met verschillende races hebben rijders andere leders. En ik volg ook moto gp regelmatig op tv dus weet wel beetje waar ik over praat. En ik vin de gameplay nou ook niet veel anders als met deel 1 en 2

maar wat je zelf al zegt smaken verschillen:9 mazzol

Laatst bewerkt: 4 jun 2006
  5. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Zeikerd :eek: :+
    Je koopt het spel toch wel ondanks de kritiek :). Detail is echt wel mooi t.o.v. vorige delen \o/

6. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zat hier voor de lol evve motorrace op tv te kijken, op een engelse zender Ceefax. Na 2 rondjes gekeken te hebben zag ik dat het dezelfde baan was uit de demo. Vond ik wel grappig om te zien.

7. Tallon 4 NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mis Tim=(
    Dit spel koop ik nog niet voor niets. Detail vind ik ook erg tegenvallen.
    Platte bomen en 2d publiek vind ik nu niet echt next-gen:)
    En de besturing sucks bigtime imho:D En aan die zgn. "next-gen" graphics wen je heeeel snel denk ik. Kortom...weer een 360 game die ik van mijn lijst schrap....dus ik ben toch wel blij met de demo's hoor.
    Scheelt een bak geld :)

@ insane erret: Ik vraag me af wat voor TV je hebt dan, ik heb ook een HDTV en er is zwaar sprake van V-synch / tearing.....en ik ben echt niet de enige die daar last van heeft. Trouwens de vorige delen liepen echt niet op 60FPS en liepen in de bocht altijd stroperig. Dat nam niet weg dat het een topgame was, maar uh....we hebben het hier gvd toch over een dure next-gen machine dus we mogen best kritisch zijn vind ik. Grappig is dat de game op 480 veel minder problemen geeft, zo was het ook al bij Tomb Raider.Mja...MS beloofde 720p toch?

Wil je een xbox 360 racegame op 60 FPS zien lopen dan moet je RR6 checken...dan zie je het verschil:thumbs:

kortom:
    Ik ben over het algemeen teleurgesteld over het feit dat zo weinig games soepel lopen...veel te veel glitches, framerate problemen en meer van dat gedoe. Neem nu die testdrive demo...lachwekkende troep.
    Het is gewoon kut geprogrammeerd in veel gevallen. De hardware is toch krachtig genoeg niet dan? Ik heb laatst nog eens God of War gespeeld op de PS2......Smooth as silk en killergameplay, zonder ook maar enige vorm van vertraging en grafisch geweldig voor een current gen.
    Als je de specs van de 360 bekijkt, zou het toch minstens nu al mogelijk moeten zijn om een game op de markt te brengen die je grafisch wegblaast en soepel als een tiet loopt. Tot nu toe vind ik alleen de Lost Planet demo de moeite...

Ik hoop op verbetering want ik vind het persoonlijk wel erg tegenvallen. Laten we hopen dat de volgende grote beloftes, deze ook inlossen. En als je denkt dat ik de enige ben die hem tegen vindt vallen??

Enkele andere demo ervaringen.....
    --------------------------------------------------------------------------------
    Hodge
    Didn`t find the graphics hardly any better than the xbox version tbh, except that it`s running in HD and looks darker aswell. The frame rate ain`t solid, the tearing is bad, but then again it`s only a demo so hopefully this will be cleared up for the final version. Just seems very uninspiring and can`t see myself purchasing it.
    --------------------------------------------------------------------------------
    Gavin
    Yet another game where they haven't turned on VSync, this is getting fucking silly!!!
    Team Andromeda
    Utter sh8t . Just like the X-Box game ,only with better bike models and that's it only with added screen tearing(
    Kotatsu Neko
    Visuals are mediocre Xbox 1 level at best. Frame rate splutters. What a waste of a download. I'll go back to Lost Planet and play a quality game.
    Fireproofradiator
    Way, waaaay too much bloom on the leathers! And I'm in the 'doesn't look better than an xbox game' camp. Chalk and cheese obviously, but Lost Planet is a far superior demo - more polished, more content.
    It's free mind! I'm not complaining...
    SUMIRE
    Just tried this...not impressed at all. I enjoyed the first one on the XBOX, but this seems pretty naff.
    anephric
    It certainly looks nice enough to me and I didn't notice any framerate/tearing woes in 480p.
    Rushy
    I loved Moto GP 1 & 2 on the Xbox (I never got 3 as I knew the 360 version was going to be out 6 months down the line), but man am I dissapointed by the demo. I was expected to be blown away visually, but instead they've almost taken a backward step - no v-sync, no aliasing, and where is the lovely motion blur gone? Hopefully its an early build, as its one of the least impressive things on the 360 from a visual standpoint. At least it still handles really well.
    EvilBoris
    I just booted it up, blurry textures and jaggy as 'eck.
    Not even HD saves it
    Kevvy Metal
    Not impressed with this, looks like ass, controls like ass, not V-sync juddering framerate on a 360 game AGAIN!
    only mildy better than the terrible Testdrive demo.
    I do really aprieciate all these demos from Microsoft. Means there are two more game i can strike of my interest list.
    Lost Planet however :eek:
    bignige
    I'm enjoying it& ownd everyone last night, won every game! The Frame rate, does really slow down when 8 people are playing & it's really bad on the extreme circuit. Big fan of Moto GP on XBL, not conviced I'll buy it. Need to read some reviews.
    Sigourney Beaver
    Really disappointed by this. Doesn't feel much different to 3 TBH. Differences between the handling in the Gran Turismo games, for example, are immediately apparent to me but this doesn't feel any different to the last game.
    Maybe they've given the GFX of 3 a quick spruce up while they're working on the proper new version for the next game.
    Uli
    plays ok, sounds good but i don't see any big improvement over Moto GP 2 and 3 (Xbox). i had also hoped for something visually more advanced. so far disappointing.

Laatst bewerkt: 5 jun 2006
  8. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De motogp race van afgelopen weekend was de mooiste race van dit jaar. Over 3 weken TT assen.

9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie genade, graphicshoertjes! Who cares als het gras 2d is, het publiek 2d, je raast er aan 300 km/u voorbij. De framerate sputtert zelden. De game is volledig hetzelfde als vorige delen, dat is zijn enige probleem. THQ heeft op alle vlakken kleine verbetering gemaakt, meer niet, maar maakt dat iets uit? Zolang we de sublieme gameplay uit de vorige delen maar hebben. En wat boeit het wat 'Kevvy Metal' te zeggen heeft lol, random noob. Toch toevallig dat ze een voor een de game afkraken.
    En in verband met RR6...de game ziet er dan ook niet uit he.;)

10. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Tuurlijk had het nog mooier kunnen zijn. En er zitten zeker glitches in. Maar ja, het is een demo. En als je Moto GP2 (deel 3 heb ik ook niet genomen) en de demo van Moto GP 2006 naast elkaar zet.... Het verschil is gigantisch. Als je daar geen verschil in ziet...
    Motion blur miste ik in het begin ook. Maar toen ik moto Gp 2 ging spelen, vond ik dat effect eigenlijk nep... Moto GP 2006 ziet en voelt gewoon veel realistischer.

11. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ceefax is Teletekst op de BBC, geen zender

12. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    op 480p is het vsync/tearing niet minder dan op een hd tv althans niet bij mij, maar wat ik al zei TIS EEN DEMO!! dus zulke dingen kunnen er idd inzitten denk je dat de gold versie zulke dingen heb no way!, en ikzelf heb de le26r71b van samsung. De vorige delen liepen wel op 60 fps en liepen helemaal niet stroperig in de bochten, ik weet nie wat voor game jij speelde maar ik had daar nooit problemen mee, ja rr6 ziet er niet uit fucking lelijk spel, speel ik liever pgr3 op 30 frames wat gewoon mooi en soepel en stabiel loopt. Volgens mij is jouw grootste probleem dat je niet tevreden ben met je xbox360 en het hier afreageerd op moto gp, en wil je een game die op 60 fps gaat lopen w8 maar op FORZA 2

13. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die dit spel ook gaan kopen wil ik graag in mijn friendslist hebben staan om dan regelmatig mee te gaan gamen! :D

Dit is zowat het enige spel waarbij je in een lobby met veel nationaliteiten zit.
    Vaak meegemaakt bij deel 2 dat er Amerikanen, Engelsen, Japanners, Spanjaarden, Italianen, Fransen, Duitsers en Finnen erbij zaten!

Daarnaast kan je hopelijk weer je eigen skin ontwerpen zoals bij deel 2 het geval was.

14. JeePee

JeePee Guest

Of koop gewoon GT4 :+
    Over de framerate van Forza moet je niet gaan patsen. Die liep zo bedroevend op de Xbox 1 :'-(

15. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    heb ik het over forza 1 dan? daarom gaan ze het hopelijk met forza 2 beter doen en op 60 fps laten lopen ;) en GT ben ik al tijden zat, dus die koop ik al helemaal niet heb geeneens een ps2 meer ook duss mazzol

16. Tallon 4 NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Sony Bravia en die doet echt niet onder voor een Samsung. Volgens mij moet je de definitie van 60 FPS eens opzoeken, want iedereen weet dat deze game niet soepel liep. En iedereen die de moeite doet om de demo van RR6 te spelen ziet dat zelfs de 'matige' graphics van RR6 de zgn. next-gen graphics van Moto GP wegblazen.

Wat betreft je laatste stelling heb je 100% gelijk. Ik ben niet tevreden over het gamesaanbod van de 360 en ben zeer teleurgesteld in vooral westerse developers die het niet eens voor mekaar krijgen om een spel fatsoenlijk te laten draaien op zo'n krachtige hardware. Wat hebben ze dadelijk nodig om Moto GP 4 te laten draaien....Een NASA computer?

Ik reageer me niet af op Moto GP maar ben teleurgesteld. Misschien heb ik mijn lat te hoog liggen, but than again.... FUCK THQ, zij hebben torenhoge verwachtingen gecreërd met die screenshots en kunnen deze niet inlossen en dan moet ik het allemaal maar oke vinden? Dacht ut niet.

En ik ben geen graphicslover....anders had ik RR6 hier waarschijnlijk niet liggen ( en Nintendo niet zo hoog zitten). Gameplay is king, maar zelfs dát klopt niet bij Moto GP. Op grond van gameplay ( en misschien ook tegenvallende graphics ) heb ik Battlefield, Far Cry, Top Spin en meer games mooi laten liggen. De enige games die qua graphics sporen van next-gen vertonen zijn wellicht FNR3 en GRAW. En als we het over next-gen gameplay hebben weet ik helemaal niets te bedenken.:confused:

Laten we nu eerlijk zijn....momenteel zijn er weinig tot geen schokkende games gerealesed die je niet zou hebben kunnen spelen op een current-gen.
    Ironisch ook dat de arcade games op XBOXLIVE vaak meer worden gespeeld dan de 360 games zelf. Maar hebben we een 360 nodig voor Zuma?

17. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij loopt de demo als een t*et en totaal geen schokken etc en heb het dan over 60 hertz op een breedbeeld tv van Grundig.
    Ik persoonlijk vind de game er waanzinnig goed uitzien en kan gewoon niet wachten totdat deze uit komt!

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @ Tallon 4 NL
    Ik begrijp je argument,maar ben het er niet helemaal mee eens.
    Je moet nagaan dat we nog in de beginfase van de next gen consoles zitten.
    Kijk bijv naar een launchtitel van de ps2 en een latere titel(god of war)
    En je ziet een duidelijk verschil.
    Dus ik denk dat de echte "next gen" nog gaat aanbreken.
    Tuurlijk geef ik je gelijk dat de tribune,s en het gras niet erg mooi zijn.
    En de motors weer wel.
    Maar om daarom de hele game af te schrijven vind ik ook overdreven.
    Mischien is het gewoon een menings kwestie maar ik vind dat er niks mis is met de gameplay.
    Maar met sommige punten heb je wel gelijk.

19. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een demo11!!!!!11!

Irrelevant.

20. Tallon 4 NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je gelijk krijgt Smokey_O_
    Maar ik kan het moeilijk verkroppen dat het mij zo tegenvalt.
    Graphics zeggen mij niet zoveel als de gameplay super is. Ik speelde onlangs Chibi Robo op de cube....ziet er niet uit, maar het speelt als een tierelier....soepel en vloeiend. Dat moet in deze fase ook al mogelijk zijn op een 360 vind ik. En RR6 bewijst dat. Zal grafisch niet super zijn, maar ik vind het een geweldige 'oldskool' 'coin up'' "geef me nog eens een euro"-game, die bewijst dat het zonder horten en stoten kan. Daarbij ben ik het *this is an ingame screenshot * gehype een beetje zat. Maar goed...case closed.
    Jullie vinden het prima, ik heb een andere mening. Peace:thumbs:

Deel Deze Pagina