1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MotoGP

Discussie in 'Algemeen' gestart door j.la, 12 jun 2002.

1. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    voor t eerst in 3 dagen op dit forum, zegt genoeg denk ik, continu moto GP aan t spelen!

hij is echt mooooi in breedbeeld jonge, shit.... en 2 player racen met volle grid = carnage!!

veel shit al ge-unlocked en eigen rijders + bike maken is echt een coole feature!

morge maar es op xbconnect proberen te racen denkik...

2. C.C.

C.C. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MotoGP = adrenaline kick!

Met stip mijn favoriete game op de Xbox. Ook in 2p-splitscreen is 'ie erg verslavend, een absolute must-have voor elke race-fan!

3. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    na al die positieve commentaren gelezen te hebben kan ik me niet meer inhouden, die game prijkt volgende week in mijn collectie! :cool:

4. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Oké ik zag gister een paar screenie's en ik vond het er on-track nogal leeg uit zien?? :confused: En ik zag een screenie met een motor gasie met een chick er naast, nou zal die in 't echt best lekker zijn geweest naar op dat screenie was ze lelijk!! Of valt dit wel mee?? :confused:

Laatst bewerkt: 16 jun 2002
  5. C.C.

C.C. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De paraplu-dames zullen je zeker niet in extase brengen, maar persoonlijk kan ik me daar niet echt druk om maken; het spel wordt er niet minder om. On-track kom je voornamelijk andere coureurs tegen, ik weet ook niet of plots overstekend wild, langzaam rijdende ijsco-karretjes of andere obstakels wel zo'n goed idee zou zijn ;)

6. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    In de training mode zijn er obstakels genoeg om eea te leren.
    Maar ook in het echie heb ik nog nooit ijsco-karren over de baan zien gaan bij de TT in assen.

Moto GP gaat om realisme, mensen die ijsco-carren en andere nonsens in het spel willen hebben kunnen beter wachten op MOTO-GP SSX tricky :)

p.s. en mensen die kicken op die paraplu dames kunnen beter gewoon de playboy kopen, of zaterdag avond naar de kroeg. In het echt zijn dames véél leuker

Groeten
    Frankx

7. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Oké hieruit maak ik dus op dat 't wel mee valt...:D

8. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Als ze alle spellen nou eens €45,- zouden maken, zou ik elk kewl spel (zoals Moto GP dus) meteen in huis halen... Nu zit ik alweer een paar weken tussen enkele spellen te twijfelen... (en ik moet mn reward pack nog krijgen...) €70,- is echt te duur vind ik..
    Ok nou ff over deze thread: Ik keek eerst eigenlijk neit uit naar deze game, maar nu hoor ik al die goeie reacties hier, dus hij komt op mn must-have lijstje:D

9. C.C.

C.C. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een goede tip om je spellen in ieder geval iets goedkoper te krijgen: bij de Free Record krijg je 10% korting met een CJP kaart en nog wat andere kaarten.

10. Gabriel

Gabriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game vorige week in de winkel ff getest: echt super !!
    De controls zijn idd erg wennen, maar het wekt geen irritatie op ==> je krijgt echt het gevoel dat wanneer je langer speelt, je de game ook meer "onder controle krijgt".

However; ik ga 'em (nog) niet kopen, want ik kreeg eindelijk een mailtje dat mijn REWARD-PACK onderweg is !!! (met hierin PGR en Halo)

11. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het "probleem" met de besturing is dat je in eerste instantie verwacht dat je bike veel wendbaarder is. Maar om bochten goed door te komen is er veel rem werk nodig. Dus bij een bocht, gas los, remmen en de bocht in draaien en gelijk weer gas erop.

Erg stoerj spel om te spelen en dat terwijl ik nooit zo gecharmeerd ben van dit soort games.

12. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem vandaag halen na school denk ik wish me luck.
    Laatste vraag is dit spel de 70 euro waard????

13. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor 63 issie ook te krijgen natuurlijk

14. KRZ

KRZ MSC

Leuk Bevonden:
    0
    JAHAAAA!

Maar als je slim bent haal je hem bij de FreeRecordShop en krijg je met je cocacola pas korting en betaal je maar EUR 63. En als je die niet hebt pak je gewoon zo'n foldertje daar zit een kartonnen pasje in (voor voorlopig) en krijg je net zo goed die korting....

15. KRZ

KRZ MSC

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm.. Tipex was me voor

16. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hij is het zeker waard.. heb MGP ook gekocht en het is een heel goed spel.. Maar het is niet alleen maar zonneschijn.. er zitten al een paar nadelen aan heb ik gemerkt.. zo heb je te vaak drie groepen rijders.. plaatsen 1t/m4 plaatsen 5t/m9 en de rest.. wat ik jammer vind is dat dat praktisch elke race dezelfde groepjes zijn met dezelfde rijders..
    Wat ik ook irriterend vind (gebeurt gelukkig niet al te vaak) dat een andere rijder tegen me aanknalt, ik vervolgens zwaar om m'n smoel gaat en hij volle snelheid door kan rijden.. is me nu 3 keer gebeurt en ook 3 keer in de laatste ronde.. Ik hou het voorlopig maar ff op toeval.. :)
    Het is misschien een beetje nitpikking, voor de rest vind ik het een heel goed spel.. de training mode is gewoon super.. arcade met zijn kudosachtige feature is ook tof en de "simulatie" is simpelweg machtig.. Alleen het geluid valt een beetje tegen en de replay is niet altijd ff netjes.. wat clipping hier en daar.. ach..
    Dingetjes voor MotoGP2

17. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Hiero nog een tevreden Moto GP-er.:) Graphics kunnen idd wel wat beter af en toe maar zoals hierboven al wordt gezegd....je wil toch racen! En dat doet ie goed:) Nog nauwelijks aangeraakt maar kan niet wachten tot het weekend is...

18. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    Was van plan om MotoGP te kopen rond dit tijdstip ongeveer, maar ik kwam thuis en zag een fedex pakketje liggen kijk erin een yeeeeeeeeeee Halo en DOA3 en een controller wat wil je nog meer. Dus helemaal happy nu en ga dus nog geen MotoGP aanschaffen eerst maar is de 2 beste games van de xbox spelen :)

19. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    Moto Gp

ik ken ut voor 60 euro krijge:D en tiz veel beter dan dat domme spel als op ps2:9

20. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe bij mij is 't net omgekeerd, ik vlam tegen een andere, die gaat op z'n bek en ikke rustig doorrijden :D

Deel Deze Pagina