Echt waar? Ik voel me echt flink genaaid. Ik koop hem daar nu gelijk :{ Ik heb GCshop gemaild en gezegd dat ik dit niet vond kloppen. Hoop dat ze mijn klacht kunnen begrijpen...
Vorige week besteld bij play.com en ik zit nog steeds te wachten -- hoe kan het nou dat ze al in de NL winkels liggen!?
ehm omdat de post van thq sneller gaat dan van play? maar voortaan zullen we wachten tot jij ook je spel hebt.
Hij ligt ook nog niet overal. En denk eraan dat het hier ook gewoon om een Engelse versie gaat. Geen Nederlands boekje enz. Of heb ik dat nou verkeerd?
als die in de nederlandse winkel ligt is het de "nederlandse" versie, anders mag het volgens mij niet.
ik heb m ook maar zit nu vast want op pro championship lukt me niet zo krijg ik nooit een ultimate bike
MGP2 die nu in de winkels ligt (FRS iig) lijkt een Benelux versie te zijn. Achterkant geeft Franstalige en Nederlandstalige uitleg. Het boekje bestaat voor de helft uit een Franse uitleg, de andere helft Engels en slechts 2 pagina's zijn Nederlands (het aansluiten van je Xbox etc).
Dude zo bedoelde ik het niet Had 'm alleen maar bij play.com besteld omdat ik hier gelezen had dat 'ie pas 6 juni of zelfs pas 30 juni in NL zou uitkomen. Anywayz, het zou fijn zijn als ze die releases 's worldwide op dezelfde dag gaan doen!
THQ was daar juist mee bezig, wereldwijde releases. Bij MGP 2 hadden ze al veel vertalings-zaakjes vantevoren geregeld. Jammer is dan alleen wel dat ze alsnog een vreemde opsplitsing qua releases hebben gemaakt Dan liever de Europa/Amerika splitsing dan dat Europa nog eens in tweeen wordt gedeeld..
Ik kreeg het volgende mailtje van GCshop.nl Ik hoop dat ik hem z.s.m. binnenkrijg. Het is enkel afwachte nu... Ik ben in ieder geval blij dat er nog de mogelijk bestaat om hem te annuleren. Maar ik heb er het volste vertrouwen in dat ik 'em voor vrijdag heb... De vrijdag voor het begin van mijn tentamen week :{
Bij Play.com is hij nu uitverkocht hoelang duurd eht gemiddeld voor dat ze hem weer in stock hebben in heb hem daar besteld
waarom heb je hem via play.com besteld? kan je toch beter in nederland kopen? kost misschien ietsjes meer, maarja, je hebt hem 2.5 week eerder dan