Ja k sta nu 1062 na vorige week nog 2500 gestaan te hebben maar k hoop toch wel binnen een aantal weken de top 500 te hebben bereikt
Nou jah dan moet ik de mijne dan ook maar ff posten. Gamertag: ( jah natuurlijk de beste voetbalclub van nl GAE ) XBW: ( jah natuurlijk de beste voetbalclub van nl GAE ) Rank:393
Gouden Gids oké olé olé Gouden Gids oké olé olé Gouden Gids oké Gouden Gids oké Gouden Gids oké olé olé
Jah kijk meneer bart begrijpt het. GAE doet het trouwens neit eens zo onaardig. Gister uit bij De Graafschap 2-2 en dan ook nog 6e in de competitie met en wedstrijd minder gespeeld.
Mensen ik stel het update van de lijst nog 1 week uit omdat er gewoon te weinig mensen intresse tonen. Geef btw ook je ranking door hoe ik het had voor gedaan. Dus bartje twi geen halve zinnen!
Je komt natuurlijk pas bij de 1000 en hoger als je 2 banen met die afkorting doet? Ik kom met moeite hoger dan 5500. Sepang geloof ik in 45 seconden en een Spaans circuit in 30 seconden... lekker oneerlijk voor de mensen die het serieus proberen. Zie allemaal bij MotoGP2 maar de wereldtijden als je Live aan hebt staan.
de top 1000 is te doen zonder glitchen, hoor........denk dat dat pas opgaat vanaf plaats 100 ofzo.....daarboven hoef je nergens te glitchen om op die positie te komen
Sonic 87 #6520 Heb al maanden nie gespeeld, gister 2 rondjes, dus tsjah.. Heb 3000 ste gestaan enne, wat is glitchen?
Glitchen is afkorten ofzo. Kijk maar bij de world rankings. Bij 2 banen heeft men een snelle tijd... Bij dat spaans circuit hebben veel mensen 30 sec. Bij SEPANG viel me op dat er opeens niemand meer was met 45 sec. Snelste was gister geloof ik opeens 1 minuut. JAMMER DAT ER HEEL WAT ZIJN, INCLUSIEF NEDERLANDERS (ZIE RANKING) DIE HET LEUK VINDEN OM MET TE CHEATEN HET TOCH NOG TOF VINDEN OM HOOG TE STAAN !!!! Alle mensen die wel eerlijk bezig zijn met de tijden, en er hun best voor doen heb ik lof voor
Dit is niet hoe ik het had voorgedaan! Het moet zo: XWB Naam: Gamertag: Ranking: en dat er dus ook voor anders kom je er niet in simpel!