Ongelofelijk eigenlijk dat hier ook maar iemand durft te patsen met z'n glitchranking (en ja dan doel ik ook op Tuur en Alex).
Zo zie je maar dat de "beste" zeuren van: "ja niemand moet glitchen... vern**kt het spel blabla" En wat zie je nu?!! - King Tuur - Alex V - Quadra Alle 3 glitchen ze... waarom?! En idd WouteR, dat ze ook nog is durven te patsen met hun glitchranking! Belachelijk...
Niet dat ik het die jongens niet gun (hoewel Quadra en Alex nooit zo hoog hadden gestaan zonder glitch volgens mij) - Tuur is immers gewoon de #1 vd wereld. Maar je verpest zo je eigen community ermee. Je verpest het alleen nog maar meer. Van de eerste 100 cheaters had 50% gecheat uit 'behoud van de ranking' zonder na te denken over dat wat je er direct mee vernield.
XBW naam: Markos Gamertag: LiquidFlame H2O MotoGP 2 ranking: 3126 Ben op weg om betere tijden te rijden en daar is nog heel veel ruimte voor. Jammer genoeg heb ik weinig tijd.
Heb de game pas net dus heb ik nog niet alle tracks gereden zodra ik dat heb gedaan post ik mijn ranking. Gaat thq daar nog iets aan doen aan dat glitchen?, kunnen zei daar eigenlijk iets aan doen?
XBW naam: Boessie3 Gamertag: Milo NL MotoGP 2 ranking: 270ste <eindelijk weer in de goede richting. Doel:nog steeds om 250ste te worden,maar dit gaat ook zekers gebeuren.