1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] motorstorm en andere coole ps3 titels!!!

Discussie in 'Games' gestart door boss, 17 mei 2005.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    dAT WAS BIJ MIJ OOK ZO!

2. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kalm aan dude! Als er al verschillende sites zijn die bevestigen (ga hier maar eens lekker kijken) dat dit geen in-game filmpjes zijn dan nog wil je gaan beweren dat dit wel zo is?

Ikzelf heb lekker alle consoles en speel vaak op de PS2 dus jaloers ben ik zeker niet waarom wel? Ik vind het persoonlijk niet mooi van Sony dat ze beweren dat het in-game is terwijl het niet zo is en als er dan ook nog eens mensen zijn die daar in trappen... tja, droom lekker verder zou ik dan zeggen. Dat de PS3 krachtiger is dan Xbox360 zal iedereen wel ongeveer weten nu en dat de games die erop gaan verschijnen prachtig zullen zijn ook maar nogmaals... de (meeste) filmpjes die Sony tot nu toe heeft laten zien buiten de Unreal Engine 3 zijn allemaal CGI!

Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    waarom zou sony zich zelf in de maling nemen!

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Eerst en vooral krijg ik uw link niet geopend,maar whatever. Het kan gerust zijn dat sommige sites(zijn het xboxsites, kleine sites? ook al zijn het goede sites of grote sites,...) melden dat het geen ingame is,maar ik heb de 2 uur persvoorstelling van de ps3 gezien, en daar laat sony games zijn, die door sony zelf aangekondigd als ingame zijn! Van motorstorm weet ik het niet zeker of het echt ingame, maar je ziet toch de replay beelden(kan cgi zijn),maar soms zie je de auto ook voor u, en ben je echt aant spelen, en voor degene die zeggen dat al die games buiten de unreal 3 engine niet ingame zijn, zijn maar dom! De ps3 games gaan zo goed als cgi zijn, zo gaan ze er uit zien, bij de persvoorstelling waren er beelden waarvan ik soms niet kon zeggen of het niet echt of wel echt is,maarja... we wachten af en dan zullen we wel zien he...

5. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk zelf ook heel erg uit naar de PS3 hoor :) Er zijn alleen een paar filmpjes (oa Killzone en Motorsport) waar je toch vrij goed ziet dat dit CGI is. Moet het toch zijn dat die games er zo gaan uitzien des te beter maar daar heb ik toch mijn twijfels bij. Och ja... zoals je al zei zullen we wel zien en ik hoop echt dat wat we tot nu toe gezien hebben in-game is!

En euh... Volgens IGN hebben we nog lang niet alle kracht gezien van de Xbox360 dus dat is ook goed nieuws!

6. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerder beetje de schade beperken dat hadden ze beter tijdens die persconferentie zelf kunnen zeggen nu lijkt het zeker alsof microsoft bang is.
    Maar als ze van gears of war zeggen dat ze 80 % van de kracht van de xbox 360 gebruikt hebben geloof ik dus niet opeens dat het pas eenderde zal zijn geweest.
    Maar ja we zullen zien ik hoop voor de xbox 360 dat het zo is.

7. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Killzone is echt meesterlijk zeg
    ik heb gister dat filmpje gezien
    ik zat eg met grote ogen te kijken
    als ik geld heb.... zou Killzone erg doorslaggevend kunnen zijn voor mij :)

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja het ziet er meesterlijk uit, en voor degene die zeggen dat het cgi is, dat is dus niet waar. Het spel is gemaakt met de specs van de ps3, met de ingame specs om het zo maar te zeggen(en dan het ze het gerenderd,...). En nee het is niet gemaakt door guerilla,maar door een ander bedrijf(het filmpje dan toch). Maar guerilla is wel bezig met killzone 2, en noem maar op, en dat filmpje dat je hebt gezien,zo moet het er ook gaan uit zien, juist het zelfde als met mgs2 een paar jaar geleden,...

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    microsoft gaat in dezelfde positie als sony zat met de launch van de xbox, de xbox was krachtiger, sneller en zoveel mooier dan de ps2 maar zeg nou eerlijk.......wie heeft gewonnen??
    bij de next-gen moeten we naar de games gaan kijken niet naar de hardware er omheen, als ik voetbalschoenen van ronaldo aandoe ben ik in staat goed te voetballen maar ik moet het wel kunnen. Hetzelfde geld voor de games voor de next-gen. Developers moeten wel een game kunnen maken die goed speelt en er mooi uitziet, PGR 3 wordt prachtig imo, forza 2 moet er aankomen, zelfde geld voor Halo 3. Het wordt een sequalstrijd tussen ps3 en xbox 360 mij benieuwen wie er wint

Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  10. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ehm, directeur van EA heeft zelf gezegd dat er maar 2 titels echt real time draaide en speelbaar waren, UT 2007, en nog een andere. Dus killzone totaal niet. Zelfs guerilla heeft gezegd dat het gewoon een demo is.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een demo is geen CG filmpje.

12. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Je snapt best wat ik bedoel, bijdehandje.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, want een demo is geen CG filmpje. Een demo laat zowat altijd ingame beelden zien, speelbaar of niet speelbaar.

14. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, leuk, maar je weet best dat ik een techdemo bedoelde. Zoniet, dan ben jij de enige in deze thread.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, want je hebt niks over een techdemo gezegd, je zei demo.

Trouwens dat king kong ziet er nog best aardig uit. Zou het wat worden? Wat voor game is het eigenlijk precies?

http://www.gamespot.com/ps3/action/kingkong/index.html?tag=mp_2to9

Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  16. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Als we jou op je letterlijke tekst moeten vastpinnen elke keer als jij zoiets zegt..

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er is nog niet veel beschikbaar over Devil May Cry 4, maar wat beschikbaar is, ziet er veelbelovend uit!

[plaatje]http://img279.echo.cx/img279/6523/92837620050516screen0015ej.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://img279.echo.cx/img279/7250/92837620050516screen0020be.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://img279.echo.cx/img279/3374/92837620050516screen0038fx.jpg[/plaatje]

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    dat gezeur ook altijd over welke console heeft gewonnen, of gaat winnen... het is maar net wat je zelf het leukst vind, en wat voor games je graag speelt... als je van Mario houd, dan koop je een Gamecube, als je van Ninja Gaiden houd, koop je een Xbox, hou je van GTA koop je een PS2.. het is maar net waar je intresses liggen.. IMO is de Xbox favoriet, de 360 ook, omdat ik veel meer 'heb' met de Xbox dan de PS2.. ik heb ze beide, en ik speelde eerst de PS2 helemaal ziek, maar sinds ik ook een Xbox heb, staat die PS2 vooral stof te happen....

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Als je voor ninja gaiden bent koop je een xbox? Maar het is nog niet officieel bevestigd dat ze ninja gaiden op de xbox 2 gaan uitbrengen.

20. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Nou als dit ingame is dan gaat er een wereld voor me open straks.

Laatst bewerkt: 24 mei 2005

Deel Deze Pagina