Tsss, wat is dat hier toch, en wie is die fucking "hi..." Pff, "Ik geloof niet dat het ingame is, het kan allemaal niet,..." Wat een lozers, kunnen ze het weer niet hebben dat sony aan de macht is, Bij xbox was het enige de kracht waar ze over konden showen, zelfs dat gaat nu niet meer. In het begin zullen de games wel ongeveer even mooi zijn, maar naar gelang van tijd als ze de echte kracht uit de ps3 kunnen halen, dan gaat het wel degelijk een serieus verschil zijn qua graphische pracht! Microsoft heeft al de beste mensen ingehuurd om hun ship te maken,... maar dat kan niet ,want de beste mensen zitten bij sony,en dat bewijzen ze nogmaals! Die games als killzone, motorstorm, gundam world, die zien er gewoon fenomenaal uit, en er staat in game bij, ja het gaat heus wel anders zijn, als je zelf speelt,kan je niet zo door die levels vliegen(gaat het ietsje trager natuurlijk), er zullen aanpassingen zijn,maar op gebied van graphics gaat er heus geen(bijna,...) verschillen zijn(kan niet in de toekomst kijken, maar ik weet in het verleden met de ps2 voorstellen, voor xbox, en gamecube, geloofden ook velen de pracht van mgs2 enzo niet, en qua graphisch verschil was er niets op te merken in het definitieve game,alleen dat het toen fenomenale graphics had,...) Dit zijn gewoon de graphics van de eerste games van de ps3 en ze worden alleen maar mooier, als bepaalden mensen bij jullie daar van ziek worden, koop dan gewoon die ps3 en ijl niet,en stel jullie niet aan! Want daar word ik ziek van, van die jaloerse "typen".
Klik om te vergroten...