1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mozilla Firefox

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pippinNL, 11 feb 2005.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Iemand die de beta van FF4 gebruikt? Is het aan te raden om em al te gebruiken, of beter wachten tot de full release?
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga hem nu wel even installeren.

    //edit

    Wtf, hij lijkt op Google Chrome.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2010
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is ie ook even 'licht' als Chrome? Mijn laptop trekt de laatste tijd totaal niks meer. Zelfs in YT filmpjes verslikt ie zich. :+
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Werkt wel lekker snel en blijft minder vast hangen (als je bijvoorbeeld naar xbox.com gaat had ik met de oude Firefox wel wat last van 'lag', hier niet echt..) bij YT werkt ie ook lekker.

    Wel raar dat het nu zo is (met Windows 7 iig) dat je ook alle tabs te zien krijgt als je op het icoontje bij je taakbalk klikt. (Heel irritant)

    Probeer het zelf zou ik zeggen. :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Normaal download ik ook direct beta's ed, maar ik ben de laatste tijd bang om nieuwe dingen te installeren op dit onding. :+
    Ach, ff een backup maken van mijn bladwijzers en ik probeer het gewoon. :p
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Je bladwijzers neemt hij gewoon weer mee, en hij verwijdert de oudere versie van Firefox niet. ;)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Blech, er gelijk maar voor gezorgd dat mijn tabs weer op hun oude plek komen te staan. Wie wilt die nou bovenaan hebben. :+
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, hoe zet je dat terug?
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    Bovenlingende (:+) tabbladen uitvinken
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Aha, thanks. :)
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik gebruik de extension yet another smooth scrolling, maar na een tijdje surfen of meerdere tabbladen dan werkt dat helemaal niet meer en moet ik FF opnieuw opstarten. Is er een betere add-on? Kon niet echt wat vinden namelijk =(
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Fuck, ik heb op die manier van Dulle per ongeluk alle werkbalken weggehaald. Maar nu krijg ik de optie niet meer om een werkbalk te plaatsen, weet iemand hoe dat moet. Internet zonder browser is best irritant kan ik je vertellen.
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog bedankt daarvoor!

    Ik heb nog drie kleine vraagjes. Ik wil alles zo clean en zo strak mogelijk hebben, nu heb ik daar wel een paar probleempjes mee. Zie hieronder/plaatje.

    1. Kan ik de browser niet zelf bijknippen tot een bepaalde lengte? Ik vind het vrij vervelend dat het pijltje naar de meest bekeken websites helemaal rechts staat, ik zou dus graag de browser iets willen verkleinen.
    2. Onderaan heb ik onder de balk waar "Klaar" of "Laden" staat een lelijke blauwe balk, hoe haal ik die weg?
    3. Ik krijg "Shop Tips" als pop-up aan de liinker kant van mijn scherm, dit vind ik echt enorm irritant, hoe zet ik dat uit? Het popt up bij bepaalde sites. (Niet op het onderstaande plaatje te zien btw.)


    [​IMG]
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Chrome al eens geprobeerd? Is cleaner dan Firefox imo.
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    1. Snap ik niet helemaal.
    2. Statusbalk uitvinken. Rechtermuisknop ergens op het zwarte en je kunt het uitvinken, of anders gewoon ergens in het opties menu.
    3. Shop Tips? Nooit van gehoord. 8) Ik denk dat dat iets van een spybot is ofzo. Lijkt me niks van Firefox, of het zou een bepaalde add-on moeten veroorzaken.

    Daarnaast kun je ook je tabbladenbalk uitzetten als je maar 1 tabblad geopent hebt, scheelt ook weer ruimte die je graag hebt (bij tabbladen in het opties menu staat die optie). Springt wel weer te voorschijn bij 2 of meer tabbladen.

    Wil je echt alles zo minimaal bezet kun je naar Chrome kijken, of wachten op Firefox 4 (beta nummer 4 is al uit) die lijkt namelijk erg op Chrome. Alles is daar zeg maar in elkaar geschoven.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Is er een mogelijkheid in Firefox dat ik als startpagina een blanco pagina krijg, met daarop mijn top 5 websites o.i.d.? Dat ik dan gelijk op een website kan klikken zonder iets in te typen, zou wel handig zijn..
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Add-on fast dail werkt prima daarvoor.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Top Elgee! Thanks.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, Firefox is de laatste tijd flink verneukt door de container-plugin voor flash ed. Flash speelde tot voorheen prima video's af, maar nu crasht browser nog even goed, gaan video's vaak tergend langzaam, en is de browser 10x kutter en instabieler. :mad:
     

Deel Deze Pagina