Het is natuurlijk onzin dat een bug van Firefox zou zijn. Dan zou iedereen die Firefox gebruikt hetzelfde moeten hebben en dat is niet het geval. Het legen van je cache etc zijn standaard dingen die je eens zou moeten proberen al lijkt dat niet het probleem. Ik denk dat je computer een beetje een knipperlicht relatie met je netwerkkaart(drivers) heeft. Misschien moet je deze is opnieuw installeren.
Die Piclens extension werkt trouwens echt geweldig! Ziet er heel mooi uit, en het lijkt wel niks van je geheugen te vreten: het werkt allemaal heel erg soepel. Google images gebruik ik ondertussen dan ook niet meer, als ik iets wil hebben zoek ik het via Piclens Wat screens: Spoiler
Heb hem nu ook en ben gelijk aardig wat add ons kwijt die niet meer werken, evenals de skin. Dus even een nieuwe skin zoeken en wachten totdat alles compatible is.
Heb hem ook geïnstalleerd. Maar ik merk nog niet echt veel verschillen. Is er trouwens een add on die automatisch hoofdletters toevoegt aan een zin?
Ik heb hem ook even gedownload en wat dingen uitgeprobeerd. Alleen toen ik wat sneltoetsen aan het uitproberen was kwam ik erachter dat als ik CTRL+SHIFT+p(privénavigatie starten) indruk mijn HP laptop al een sneltoets daarop heeft.(battery check). Nou is mijn vraag als volgt, kan ik de sneltoetsen veranderen van de battery check of van firefox?
Ik heb ook Adblock En nog een skin + 2 woordenboeken. En Ctrl Tab is ook leuk En als thema Aero Fox, ziet er echt gelikt uit.
Voor mensen die nog niet over zijn op Firefox, probeer het in combinatie met de al eerder genoemde add-on adblock plus en je wilt niet meer terug! Voor de luie mensen: http://rapidshare.com/files/250461453/Firefox_Setup_3.5_Final.exe
Jammer dat je nu altijd tabbladen ziet, ook al heb je er maar 1 actief. Kan geen optie vinden om dit uit te schakelen.
De optie 'De tabbladenbalk altijd tonen' is misschien iets voor jou in Opties onder 'Tabbladen'. Grootste nadeel vind ik nog altijd dat Firefox langer nodig heeft om op te starten dan Chrome of IE. Bij die laatste twee heb je binnen 1sec de browser geopend, Firefox heeft wat langer nodig altijd. Mja, wat een nadeel.
Sinds ik Firefox heb geupdate naar 3.5 heb ik alleen maar problemen. Vaak heb ik als foutmelding: De verbinding werd niet geherinitieerd. De server bla bla bla......... Nu wil ik weer firefox 3.4 installeren maar nergens kan ik die meer vinden , iemand nog opties ?
Thx ! , Het heeft niet geholpen. Heb van alles gedaan. Spyware doctor Registry Cleaner Reboot System Restore Ach, zet hem wel uit en macbook aan.