1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mozilla Firefox

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pippinNL, 11 feb 2005.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wow! Dat is echt wel heel laag zeg wat IE8 daar haalt 8) Hier in huis inmiddels naast mezelf ook mijn moeder en zus weten te overtuigen dat FF beter werkt. Mijn vader wil maar niet overstappen, ach laat hem dan maar met zijn langzame en onstabiele browser :+

    Ga maar weer eens Chrome proberen, die is er erg op voorruit gegaan schijnbaar :D
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Mijn pa is ook overgestapt op Firefox nadat ik het hem aanraadde, hij kreeg steeds allerlei foutmeldingen. In het begin liep die te zeuren over FF maar inmiddels is hij er aan gewend en moet hij ook toegeven dat die beter is :+

    Maar even een vraag. Waar staat "Privé gegevens opruimen" bij 3.5?
     
  3. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Recente geschiedenis wissen, onder extra. Daar kan je "Alles" kiezen.
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik kan opeens geen websites meer slepen naar die balk onder je adresbalk :confused: Als ik het adres selecteer en sleep naar die balk krijg je zo'n rondje te zien. Had FF ook op mijn laptop geïnstalleerd, nadat deze was geformateerd en daar kon het ook niet 8)
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Thanks :) Altijd irritant dat die even blijft hangen als je een letter invoert in de browser balk, wanneer je vrij veel geschiedenis hebt opgebouwd. Moet nog even wennen aan die nieuwe plaatsingen van sommige opties.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bedoel je iets als dit?
    [​IMG]
    Waar je ziet dat ik dit topic naar die balk versleep? O-)

    @Winterbaas dus
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja, maar dan komt er dus zo'n rondje te staan van 'Verboden' :+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan moet je niet het adres zelf verslepen, maar dat logootje wat ervoor staat. ;) In dit geval dus dat kleine XBW logo
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    OMG! Wie heeft dat nou weer verzonnen \o/ Het werkt! _O_ Thank you!
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb echt de hele week al bonje met Firefox :mad: Ik had er al een paar dagen last van dat hij mijn cookies niet onhield. Echt elke keer moest ik weer overal inloggen terwijl alle instellingen wel goed stonden ingesteld en ook had ik niets opgeschoont met de welbekende cleaners. Dus uiteindelijk was ik het beu en toe heb ik even alle favorieten links in een bestand gezet en gewoon mijn complete profiel gewist. Dat werkte gelukkig wel, alleen moet ik nu wel weer alle addons opnieuw downloaden en mijn favorieten weer allemaal toevoegen, maar dat was sowieso een zootje, vandaar dat ik het profiel ook niet heb opgeslagen.

    Alleen nu is er weer iets nieuws :mad: Ik heb dus een compleet nieuw Firefox profiel aangemaakt maar elke keer als ik op Enter druk in de URL balk, dan pakt hij hem niet en ik moet perse op het pijltje drukken zodat hij wel naar de site gaat, gruwelijk irritant. Bij de oplossingen staan dan de volgende dingen (via google):
    Andere versie proberen > Werkt niet.
    Opstarten in safe mode > Werkt niet.
    Nieuw Profiel aanmaken > Werkt niet.
    Addons verwijderen > Werkt niet.
    Kloten via Run > Werkt niet.

    Dus langzamerhand begin ik wel een klein beetje naar te worden van FF want ik krijg het gewoon niet gefixt en ik wil gewoon op Enter kunnen drukken om naar een site te gaan...

    Iemand die nog iets anders weet wat ik kan proberen? En nee, ik download geen andere browser want ik ben een plugin whore.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ironisch, Cookie's Firefox onthoudt geen cookies. :+

    Anyway je kan nog het volgende proberen:
    Firefox als administrator runnen, misschien loopt het OS te klooien met rechten.
    FF helemaal verwijderen en de nieuwste versie downloaden :+
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is het ook niet.

    Grrr :mad:

    Edit:// Waarom is het altijd zo dat ik uren met iets bezig ben, dan vraag ik het hier, en vervolgens vind ik een paar seconden later de oplossing :mad: Maar goed, het was een AVG extension in Firefox, ik had gewoon alles uitgeknalt en toen werkte het.
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hoera voor AVG \o/
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Normaal gesproken als ik een nieuw tabblad in FF opende kwam het als laatste tabblad in de rij van tabbladen te staan maar sinds ik deze week de nieuwste FF update heb (3.6) komen nieuwe tabbladen meteen naast het tabblad te staan waarin ik ze geopend heb. Heb wel in de opties gekeken hoe ik dit wer kan veranderen maar kon niets vinden

    hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel :+
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja moest ik ook even aan wennen maar je kan het volgens mij niet aanpassen in de opties.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dat is mooi klote dan, even kijken of ik een add-on kan vinden die het wel kan
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Type in de adresbalk about:config
    Zoek in het Filter op 'Tab'
    [​IMG]

    Zet die regel op False
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Bedankt Dulle :)
     
  19. thakill

    thakill Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    danke schön ergerde me hier al mateloos aan. Waarom veranderen ze dat nou opeens :+ Domme amerikanen
     

Deel Deze Pagina