kan altijd proberen he Ik heb alleen beneden leuke boxen staann (aardige Bose set), alleen boven niet.. heb nog wel wat oude philips boxen op zolder, zal ns kijken wat beter geluid geeft
En btw, het is misschien wel wat ver gezocht, maar kan je je xbox ook als een soort stand-alone mp3 player gebruiken? Dus met andere woorden de liedjes die je geript hebt gewoon laten spelen vanuit het dashboard, met opties van random play en zo, zonder dat je daarom een spel moet spelen? Moet wel handig zijn.
yeah, tof Is er een limiet van het aantal liedjes? 1 gb of zo maximum? En btw Wouter je reply't sneller dan je schaduw
ik weet het maarre ehm ff denken, volgens mij is de schijf ingedeeld.. het ene gebruikt als een soort extra ram geheugen, andere voor savefiles, en andere muziek.. maar denk dat die wel 'variabel' zijn.. geen idee eigenlijk.. op funxbox.com stond er eerst iets over
Huh, pakt die bij jou CDr's WouteR?? Ik zou toch zweren dat ik overal gelezen heb dat ie die helemaal niet kan lezen. Dat ie alleen in staat is om DVD's, originele audioCD's en CDrw's te lezen. Wel erg cool trouwens dat ik m'n X-box als CDspeler kan gebruiken, want nu heb ik over een paar weken alles compleet - DTS versterker - 5 speakers - DVD speler (x-box) - CD speler (x-box) - GameConsole (wederom x-box)
Tzou toch wel erg raar zijn zou hij de technisch ingewikkelder cdrw's kunnen lezen en dan de 'eenvoudige' cdr's niet
Ik kon toch echt n backup draaien die ik voor Martijn had gemaakt van zijn Linkin Park cd, en ook rippen
En was die back-up een kopie van het origineel of gewoon wat MP3tjes op een CD geknald? Wel super coolio als je ook gekopierde CD's kunt luisteren