Dus omdat een 5.1 set crappy is, is een heel ander product ook crappy? Ja hoor, ik had ooit een philishave die niet goed werktte, dus vertrouw ik mijn discman ook niet meer.
Het zegt al genoeg dat ze nu pas de problemen met de accu's hebben verholpen, terwijl de concurrentie vanaf het begin al een degelijke accu had, die lang genoeg meeging.
En iTunes kan dan wel mooi, hip en handig zijn, het draait niet op windows 98 SE, waardoor je al een shitload aan gebruikers uitsluit, zoals ik. Ik gebruik mijn pc alleen voor school, internet en mp3's downloaden, en als je dan een mp3 speler koopt die niet compatible is met een oerdegelijk besturingssysteem is dat gewoon dom van apple. En wat kan mij de populariteit in godsnaam schelen? Ik koop nog altijd een mp3 speler vanwege zijn kwlaiteit, en niet omdat iets populair is. Net zoals die crappy 128MB mp3 spelertjes die je nu overal ziet. Die dingen zijn echt kut qua kwaliteit, maar omdat ze goedkoop zijn en iedereen er heeft, wil de rest er ook één.
Spelletjes spelen doe ik op een handheld, of op een console, niet op een telefoon of op een mp3speler. Als ik een quiz wil spelen kijk ik wel naar weekend millionairs.
Dat 'on the go'systeem is handig, ja. Maar ik vind het altijd handig om een grote variatie aan nummers te hebben, omdat ik anders een aantal nummers snel zat wordt. Neem 'paint it black' van the Rolling stones. Luisterde het telkens, totdat ik het nummer niet meer kon uitstaan. Dit is natuurlijk erg persoonlijk, maar zelf kan mij zo'n on the go playlist niks schelen.
Klik om te vergroten...