€175,- geloof ik maar kijk voor de goedkoopste anders op tweakers.net of vergelijk.nl BTW ik heb hem nog niet binnen.
ik heb mijn Gmini400 eindelijk binnen en dit keer is de accu helemaal top! Net Shrek 2 erop gekeken met ondertitels en super geluid! MP3 weergave is ook top en je kunt alles configgen met de equalizer. Hij is al te krijgen voor net ff boven de 300 euro ! Hieronder een 11 pagina tellende review ervan... en save you money for this baby http://www.tomshardware.com/mobile/20041021/index.html
Bij Media Markt lag deze: MP-Chart 512 mb. Weet iemand of het een goede mp3-speler is, kan er geen reviewtje over vinden nl.
Valt idd niets over te vinden. Eh tja... hij valt iig niet op door fantastische kwaliteit, maar ook (nog) niet negatief.
Ik mijn oog op de iAudio 4 laten vallen, en las in de review van tweakers.net het volgende: "Wat vroeger nog als bijzonder werd gezien, geldt tegenwoordig als de standaard. Die regel gaat ook op voor de gemiddelde featureset van een mp3-speler. Was een line-in encoder een aantal maanden geleden nog iets zeer opmerkelijks, vandaag de dag bieden bijna alle high-end modellen een dergelijke functionaliteit. Het is jammer dat de iAudio 4 enkel line-in opnames tot en met 128kbps kan converteren (naar mp3-formaat). Sommige mensen geven nu eenmaal de voorkeur aan hogere bitrates, zoals 256kbps of zelfs 320kbps. De kwaliteit van de opnames is echter prima in orde, zelfs op middelmatige bitrates." Kan iemand mij uitleggen wat een line-in encoder is, en of 128kbps de geluidskwaliteit beinvloed?