en hoe komt het dat ik zo`n klein gaatje in me xbox cdlaadje heb???....gewoon te nieuw?....heb m net 3 weken geleden gekocht en hoe duur word het dan ongeveer als ik zo`n nieuwe "drive" bestel?
oke na alles wat jullie hebbe gezegt is het mij toh gelukt!!!!! gewoon pak een willekeurig cd-rw tje (die van mij was toevallig van Imation) en brand er een paar nummers op in normaal Audio formaat met Nero stop de cd in je xbox en voila!!
Aha het is toch gewoon allemaal te doen, maar is wel irri van MS. Dat het niet gewoon duidelijk is ofzo, de xbox lijkt wel een expiriment. Al dat verranderen aan de HD en de DVD. Maar iedereen succes ermee, ik heb een dvd lade waarmee ik alle illegale shit kan spelen, whahahaa.
Die heb ik ook, dat is omdat jij een "nieuwe" versie van de xbox hebt. De dvd-drive die daar in zit is van Samsung. Die schijnt nogal goed te zijn omdat ie alles leest (Cd-r, Cd-rw, Dvd-r, Dvd-rw). Ik heb er zover ook nog geen problemen mee gehad.. Kijk maar: Jij hebt waarschijnlijk de laatste..
ik heb een Philips CD-RW en daar brand ik de WMA's op en die leest ie wel..want de CD-R's die ik heb zijn van Lifetec (van de Aldi) en die leest ie niet, en ik heb de eerste generatie xbox's dus nog met een Thompson
ik heb de philips en ik kan tot nu toe alle illegale cd's en dvd's lezen. (wat me wel verbaasde) Das wel relaxt, maar ik ben wel tegen het kopieren van xbox games. Ik wil teneerste mijn doosje niet laten ombouwen en ik heb wel 60 euro over voor gave games, en zoniet dan 30 euro ofzo.
wma en mp3 op dvd +/- r(w) Hallo, ik ben dus ook opzoek naar een player welke dvd +/- r(w)`s kan afspelen vol met wma en/of mp3`s. Nu ik deze threat zo lees is dat dus mogelijk op de xbox, of lees ik dat verkeerd ... Mocht het wel zo zijn is dit dan al standaard ? of moet ik hiervoor extra software of hardware voor aanschaffen ? Zou wel gaaf zijn als het mogelijk is mede omdat ik ook net een spelcomputer wil aanschaffen, dan heb ik dus 2 in 1
Dit is niet direct mogelijk .. je kan het wel voor elkaar krijgen als je de xbox music mixer koopt, maar deze is nog niet in Nederland verkrijgbaar
jawel, het kan wel.....moet je even kijken welke drive je hebt (zie een paar posts terug) met de ene drive kan je alles afspelen met de andere wat minder, maar het is mogelijk!!!! want bij mij is het ook gelukt en ik heb de nieuwste xbox net zo als jij dan waarschijnlijk
Huh...volgens mij nl wel, als je Samsung/Philips drive hebt...maja zal wel, k ben tevreden hoe die het bij mij doet