1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3`s op XBox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pimboy, 4 nov 2003.

  1. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Xbox speelt een klein aantal merken wel af en Nero brandt ze gewoon op CDA formaat en geen WAV en dat speelt ie keurig af, net zoals andere cdspelers.
     
  2. gerjan

    gerjan Guest

    ja ok maar wav is zoiets als cda, dat is normaal dat dat afgespeeld wordt, mp3 en wma kan niet, zonder music mixer.
     
  3. Sebas 444

    Sebas 444 SeaS

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Chill nu ken ik eindelijk mijn muziek van de comp op Mijn doosje zetten :cool: D.M.V CD-RW

    THX GUYS :)
     
  4. pvdlaan

    pvdlaan Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al iets meer bekent over de music mixer, wanneer deze zal uitkomen in nederland ?
    En heeft er iemand zo en zo al ervaring meer ...
     
  5. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij Project Gotham Racing 2 zat er bij 'demo' een filmpje van bij over Music Mixer. Zag er wel leuk uit. Waarom zou die dan wel opeens muziekfiles herkennen terwijl dat nu niet gaat?
    Misschien dat je dat op moet starten en dat je dan die disk eruit kan halen en een mp3 cd-rw erin kan doen?

    Bij die Music Mixer zit trouwens een microfoon. In Australie is ie al te koop. Wanneer in Europa, weet ik niet. Hoop snel. Is een leuke 'xbox' gadget.
     
  6. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    ja idd, en die micro is voor...karaoke?? of dan kan je eige gezonge liedjes afspelen?? }:] :D
     

Deel Deze Pagina