Tja, zelf vind ik WMA wat blikkerig aanhoren (WMA is idd ondersteund bij de iFP), daarentegen wel kleinere bestanden. Maar zoals ik al eerder zei, binnenkort komt ook nog OGG ondersteuning (door idd een firmware upgrade, wat heel handig is aangezien nieuwe muziekcodecs kunnen worden ondersteund). OGG is net weer een stukje beter dan MP3 en een stuk kleiner, dus dat is de ideale oplossing voor mij .
Dat ligt dan denk ik meer aan je wma converter of aan het firmware van je apparaatje... probeer is www.dbpoweramp.com om je muziek te converten naar WMA 9 Btw, waarom wil je ogg afspelen? het is gewoon een opvolger van MP3, maar dan met 255 kanalen.... je mp3 speler speelt er toch maar 2 af
de Ifp wordt mijn apparaatje, nu nog rondzoeken waar ik hem het goedkoopst kan krijgen.(met een beetje geluk via een kennis voor de inkoopprijs, dan wordt zelfs de 512 mb misschien interessant ) Ik heb nu de WMA codec van dat programma gedownload Eastmaster, maar bij de OGG staan 2 versies. Is daar verschil tussen? (*edit, laat dat over OGG maar zitten, de 2e werkt alleen op pentium 4) En wat is het verschil tussen MP3 en MP3 pro?
mp3 pro is alleen maar gemaakt om te cashen... wordt haast niet ondersteund in mp3 spelers omdat daar licentie voor betaald moet worden.... mp3 pro werkt vergelijkbaar als WMA, geluiden die in beide kanalen te horen zijn, worden als 1 kanaal opgeslagen. Resultaat is dus een kleiner bestand.. en je moet er wel rekening mee houden dat als je muziek op WMA afspeelt je baterijen eerder opzijn, vaak blijft er dan nog maar de helft van de afspeeltijd over omdat er meer energie nodig is om WMA te decoden
ik zou echt de Ibead nemen. klik Ik heb hem nu een half jaar en voldoet perfect. Het is de populairste en best geteste mp3speler(Computer totaal) van 2003. Ondersteunt oa mp3 en wma en is schrikbarend klein.
Ik heb hem vandaag binnen gekregen, echt geweldig apparaatje. Hij is kleiner en lichter dan ik had verwacht. Erg gemakkelijk in gebruik en echt zooooooo veel mogelijkheden. Ik raad hem echt iedereen aan die nog een mp3 speler wil halen. Bedankt iedereen (en vooral Eastmaster voor het adviseren van deze) Ik kwam er vandaag ook achter dat het voor de kwaliteit helemaal niet uitmaakt of de bitrate 128 is, of hoger ligt. Maar je merkt het wel goed aan de grootte. Ik heb al mijn liedjes omgezet met het programma wat eerder in deze thread gegeven is en heb nu 72 liedjes op mijn speler staan (240,9 mb).
WTF , damn verkeerde naam. Ik zag jouw naam overal staan en dacht dat jij de iriver aangeraden had . Bedoel natuurlijk BoNEz|NL
ahh jammer, de panasonic is nog net wat kleiner en lichter voordeel van iriver is dat ie een fm tuner heeft
Ik had een MD maar het bleek dat ik niet de juiste aansluiting op mijn stereo had. Daar moet je wel heeeeeeeel goed op letten voordat je er een koopt!
ik wil een ding zegen tegen eastmaster: moet deze thread niet dicht want je antwoord 6 keer op een dag op je eigen thread moet ie dan niet dicht??
Wobbel, houd jij je alleen bezig met wannab mod praktijken ofzo. Elke post die ik zie van jou gaat over Moet deze niet dicht gezwets. Nogmaals, die regel geld alleen in XBAZAR. Zeg eens wat nuttigs :\ EDIT: daarnaast is de thread al een paar maanden oud en dat ga je dan nog even ophalen om dat nog even te melden
Ik ben nu aant sparen voor een HD MP3 speler en nu zit ik te twijfelen tussen de iPod 20 gb en de iRiver iHP-120 (ook 20 gb). Welke is nou beter qua geluidskwaliteit etc. Ze zijn allebei aan de prijzige kant dus ik moet eerst zeker weten welke het beste is. Dus als iemand 1 van deze heeft, kan je me dan uitleggen wat er zo goed en slecht aan is?
Ik zoek een GOEIE mp3 speler. Hoeft niet zoveel snufjes te hebben(voice recorder en dergelijke) maar moet gewoon goeie kwaliteit zijn en een simpel menu'tje. Verder mag de prijs zeker 150€ niet overschrijven. EN er moet min 128MB op kunnen. Iemand die mij iets kan aanraden? In het boekje van de aldi staat zoeen voor 109€ van Medion, maar zou die van goeie kwaliteit zijn? Graag een antwoord gehad!
Ik heb sinds vorige week de Nokia 6230!! Met MP3 speler natuurlijk, Op tweakers vind je er hele positieve berichten over en hij is gratis bij een T-mobile of Orange abonnement Wel ff een 128 of 156 MB mmc kaartje erin doen en gaan met die banaan (headset zit erbij trouwens)
Ik ben maar voor deze gegaan Geluid is goed. Heeft niet echt extra mogelijkheden ofzo maar hij doet wat hij moet doen. De andere MP3 spelers -met minimaal evenveel geheugen- in deze prijsklasse vond ik allemaal groot en lelijk. Opslagcapaciteit is net iets minder dan 1,5 gig en hij is als harddisk te gebruiken. prijs €199
Niet als je een net MD koopt. Heb ik en bevalt me erg goed. Kun je gewoon op de usb van je pc aansluiten, en dan krijg je nog digitaal geluid ook. *)