Nee dat zou een ramp zijn! Maar ondersteund die game dan geen headset? Lijkt me stom als ze dat niet zouden doen i.m.o.
vreemde zooi.. Heb dit bordje (3x keer overigens..) maar typen werkt idd niet. Met media connect of gewoon 360 in het algemeen kan je wel met de pijltjes enzo werken. Mja is al gezegd... Maar wel lache is dat je ook je tv kan aan/uit zetten \o/ @Kariudo, Je kan / mag in principe geen OEM borden kopen. OEM spullen mogen alleen verkocht worden bij aankoop nieuwe pc. Officieel dus
hmm...ik lees hier dat msn op xbox360 werkt... nu heb ik ook een toetsenbord eraan hangen... kan tekst intikken...maar hij verzend het niet (in mediacenter uiteraard...en heb op pc ook mediacenteredition) Heb alle toetsen al geprobeerd op afstandbediening en controller, maar niks.... Moet ik iets instellen op de pc ofzo?
Das wel waar. Ten minsten in zekere zin. Wanneer iemand een pc koopt bij een klein computer bedrijfje dat haar eigen computers maakt zijn de onderdelen meestal OEM onderdelen. Dit is niet alleen goedkoper, het scheelt ook een helehoop afval. Een Windows XP Licentie (oem versie) mag niet LOS verkocht worden, maar wel bij aankoop van een nieuwe pc (nou, hij moet dan wel "pre-installed" zijn, en de sticker MOET op de kast zitten.) Ik heb het dus helemaal niet verkeerd. Besides werk bij een IT bedrijf. Met in principe bedoelde ik (ten minsten als je dat bedoeld) dat het niet mag, maar dat het zeker wel gebeurt.