Laat hem maar!!! Hij wilde gewoon weer even interessant doen en vertellen dat hij een eigen bedrijfJE heeft en dus ook bedrijfsgeheimen. Maar schijnbaar wil hij ons verder niet helpen. Aangezien dit forum is om je medeboxers te helpen en te informeren kan de WC kampioen maar beter op de pot gaan zitten!!
Ons een beetje nieuwsgierig maken en dan heel kinderachtig de mond houden, ik denk dat ze zelf rond de 100 tot 150 euro inkoop uitkomen(pure gok!!!). Maar ons blij maken met een dooie mus, SHAME ON YOU:r
ze verdienen toch al genoeg aan winblows ik denk dat de games ook niet een super hoge inkomsten post zijn en de xbox nog steeds wel iets damn dat was ingewikkeld dus veel aan windows weinig aan xbox en games hhhhhhhh......]:-
Ik denk dat je wel redelijk in de buurt zit. Maar ik ga het nog wel eens even navragen en dan hoor je wel. Laat die WC-eend kampioen maar.
Hahahah. nee dat kunnen wij niet! Ik heb geen computer bedrijf! hahahah maar trouwens het licht ook soms aan het aantal wat een bedrijf besteld!