1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MS verstevigt positie

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Perfect_Shit, 4 okt 2003.

1. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    hoezeer ik ook van nintendo houdt.. ze zijn inderdaad op pr gebied het spoor geheel bijster ('zelda is a very important game for nintendo' 'crush al humans!' - David Gosen).. Ook qua games (pacman.. *sigh*) snap ik niet geheel waar ze met hun verlieslijdende koppen mee bezig zijn.. ze hadden de prijs van de cube veel eerder moeten verlagen natuurlijk.. maar daar is nu niks meer aan te doen.. ik kan alleen hopen dat nintendo hun fouten inziet en ze ook verhelpt en er de volgende generatie KEIHARD tegenaan gaan.. het onheil begon natuurlijk al met 'life's a game'.. Mensen willen iets als 'NOW you're playing with power!' terug.. en geen PAARSE console.. ik vind de kleur geweldig, maar 'het gamende publiek' vond 'm gayish..
    Nee, geen goed woord over de handelsgeest van nintendo..

Ik dacht een tijd terug al dat nintendo niet zo stom kon zijn de blunders voort te zetten.. maar ze deden niks.. dus het is me een groot raadsel hoe ze het in de toekomst gaan doen.. Voor nu geld dat de pricedrop een hele flinke boost gaat betekenen voor hun opbrengst en hun dus (hopelijk) ook weer winst gaat opleveren..

[edit] hehe.. even een enorme flame tegen Greenbean weggeëdit.. ik had de smilie niet gezien.. O-).. ik had mezelf wel overtroffen moet ik zeggen..

Laatst bewerkt: 6 okt 2003

Deel Deze Pagina