Mwah doe mij ook maar die Zakelijke, ben dat gedoe nu al zat ben je even normaal aant praten komt er zo'n mogool op je scherm en gooit et scherm nat!
dat nudge word in mijn lijst al supervaak gebruikt intussen, reeageer je effe niet *gzzzz* *trrrr* gekke shit man.
Jezus er zitten ook een stel best debielen bij die winks Heb ze zo'n beetje allemaal al 3x gezien dankzij Dude_Dude Duurd trouwens niet lang of je krijg in 1x allemaal p0rn animatie's bij die winks denk ik
Kan ik beter deze installeren of msn 6.2 houden? Want als ik het zo hoor.... hij is zeker nog niet in het nederlands?
Ja, dat is lekker Zit je gewoon te werken, komt er een wijf in (ach, zolang ze geil is ).. Neuh, ik denk dat M$ geen goede zet doet door zich te richten op de kindersmarkt..
lol, volgens mij is MS slimmer dan je denkt, het zijn niet zozeer kinderen, maar meiden tussen 12 en 18 die die-hard chatten op msn en mijn zusje heeft hem ook al ondertussen en die vind hem gwelding
Dus jouw zusje zou MSN niet gebruiken zonder een wink en Nudge? Nee Maar ik heb MSN 5 inmiddels op mijn PC staan. Retro Heerscht !
nee zo bedoelde ik het niet, ik zeg alleen dat MS zich op de grote markt richt, er zijn namelijk niet veel zaken mensen die msn gebruiken voor business relations.
Ik snap niet dat mensen al die achterlijke msn versies leuk vinden. Zelf heb ik gewoon nog de standaard XP msn, en die bevalt me perfect. Het gaat tenslotte toch om praktisch chatten..
Ik vind het gewoon leuk al die extra's wat msn messenger biedt. Allemaal veel strakker, XP msn vind ik maar saai 7.0 vind ik er erg mooi uitzien. Je eigen afbeelding is niet verkleind in het conversatievenster, afbeelding in pop-ups, afbeelding bij je naam bovenin. Leuke extra's als winks, en nudge, emoticons in de namen in de lijst. Dit is wat me nu is opgevallen, misschien is er nog meer.
Wohow, ik heb hem net geinstalleerd, 1 keer ingelogd en hem er meteen weer afgepleurd. Wat een verschrikkelijke kutzooi zeg!! Een mega toolbar of weet ik veel wat bovenin en al die lange breezernamen weer, daar heb ik geen zin in! Nee ik hou het lekker op 6.2 met plus erbij zodat die namen gewoon normaal blijven. Lekker overzichtelijk.