1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Msn 7.0

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rickx, 2 okt 2004.

1. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Me too... ;)

2. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Wat een ongelooflijke hoop bagger. Iedereen gaat nu iedereen onderspammen met nudges en die debiele winks, je kan je eigen avatar zien als je je aanmeldt, wat ongelooflijk nutteloos is aangezien je toch zelf die avatar hebt ingesteld, en dus heus wel weet wat je avatar is, en je kan nog steeds niet die kuttige tabs weghalen! Ik gooi deze shit er weer lekker af, samen met plus! Als ik chat wil ik gewoon lezen wat iemand anders zegt, en daar heb ik echt niet 3000 kleurtjes, dingetjes, geluidjes en smilies bij nodig.

3. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Doed je kan die tabs wel weghalen alleen dat weet jij niet, als je kijkt in die post van mij in de thread [Centraal] MSN Messenger zie je dat er onderaan een link staat voor een Tab Enabler/Disabler en als je het zelf wilt doen zie hier uitleg:

Greetz Martini

Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  4. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een bagger versie heb nu ook weer 6.2 na een paar uur 7.0 te hebben gebruikt...

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Feit blijft dat het bullshit is om een aparte patch te downloaden terwijl microsoft allang zelf een optie had kunnen toevoegen om die overbodige rotzooi te verwijderen.

Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  6. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Maarja dan is er niks meer te doen aan MSN Messenger voor messers als ik :p, er is altijd wel iets wat niet goed is aan MSN Messenger en dat houd het leuk om uit te zoeken hoe je dat kan veranderen/patchen.

Greetz Martini

7. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Werkt die XBW tab van jou nog met 7.0?

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat een kut msn:mad:

Ik walg ervan, hij is veel te druk en alles is veel groter en minder overzichtelijker.

9. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    De tab zelf werkt wel maar hoe ik hem activeer in MSN Messenger 7 weet ik nog niet ik ben nu ff bezig met hoe die ad en die BETA tag wegkrijg en hoe de skinning feature eruit ziet.

Greetz Martini

10. VinZ

VinZ Guest

bij mij staat bij DisableTabs de waarde 01 00 00 00
    Waarin moet ik dat dan veranderen?

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De optie die MS biedt is om de "normale msn" die je standaard hebt te gebruiken. Zie niet in waarom ze alle Breezah stuff dan van de Breezah versie af moeten halen. :)

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het allemaal meevallen. De meesten zijn het eens dat de graphics wel mooi zijn. Die namen dat ligt dus helemaal aan je vrienden uit je lijst [heb je bij oudere versies dus ook], Nudges enzo kun je uitzetten [daarbij, als je je zo volwassen vindt zullen je vrienden dat ook zijn en zullen ze die dingen niet bij je gebruiken toch? ;)] en al de rest is wennen. Er zijn weer een paar kleine grappige en misschien toch handige dingetjes aan toegevoegd, meer niet. Dus ik snap de uiterst negatieve reacties niet helemaal. Na een maandje is hij voor mij relaxed.

13. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja he hebt wel gelijk, ik ben er nu al meer aan gewend als toenet. Maar als iemand je om de 5 seconde een wink of een nudge stuurt omdat zij msn 7 geweldig vind, nou..... :mad:
    Maar het enige echte minpunt vind ik het msn hoofscherm, door al die smileys erin te zetten, er passen veel minder mensen op 1 scherm en het ziet er erg druk uit.
    Maar verder is hij wel ok, maar ik vind het wat té.

14. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?action=file&id=565

15. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet wel dat het al kan maar ik wil weten hoe ik het zelf kan aanpassen als ik een instalation pack wil maken voor een skin van mij wil ik gewoon een silent patch maken met de HEX locations die ik dan heb gevonden.

Greetz Martini

16. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet wat iedereen zeurt dat alle smilies te zien zijn, als je dat niet wil zorg je toch via de taakbalk dat alleen hun (saaie) msn addressen te zien zijn?

en ik heb nog een vraag, als je msn7 eenmaal hebt gedownload, is het dan normaal dat je niet meer wordt doorverbonden met de link?, hij werkt namelijk niet meer bij mij, terwijl ik hem voor een vriend wou sturen :confused:

17. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja dat heb ik ook, dus toen had ik hem maar de link zelf gegeven en toen deed hij het wel bij hem.

18. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik stuur ze wel naar dit forum

19. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    wat zijn die winks dan??????

20. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zijn flash animaties die door 3degrees worden gesponsord.

Deel Deze Pagina