MSN DVD Club

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Xmaster, 21 jan 2005.

1. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Toevallig zag ik op de site van MSN een link naar de MSN DVD club. Nog nooit van gehoord dus nieuwsgierig klikte ik de link aan. Volgens mij is dit iets nieuws, het aanbod is nog wat beperkt maar het idee is in elk geval super. _O_ Zoveel en zolang huren als je wilt voor een vast bedrag per maand, dus.

MSN DVD CLub website

Quotje van hun site:

'Stap 1: Stel je favorietenlijst samen. Kies uit duizenden titels.

Stap 2: Je ontvangt je DVD’s via de post in je brievenbus.

Stap 3: Bekijk je DVD’s wanneer het jou uitkomt. Geen te laat boetes.

Stap 4: Stuur de bekeken
    DVD terug in de portvrije envelop. Wanneer wij die ontvangen hebben, sturen wij je dezelfde dag nog de volgende op je wensenlijst
    '

en

'Q: Wat zijn de voordelen van dit systeem?
    A: Gemak, onbeperkt aanbod en waar voor je geld.
    Je ontvangt DVD’s in je brievenbus.
    Nooit meer de deur uit om een DVD te huren.
    Je hebt altijd een DVD in huis.
    Je selecteert DVD’s vanachter je PC.
    Wij zijn altijd open, 24 uur per dag, 7 dagen in de week.
    Nooit meer te laat boetes.
    Onbeperkt huren voor een vast bedrag per maand.
    MSN DVD Club heeft de grootste online DVD rental catalogus van Nederland, dus je vindt altijd een DVD die jij leuk vindt. Elke DVD wordt getoond met alle relevante informatie, zoals een screenshot van de cover, acteurs, regisseurs, etc. '

Echt een mooi alternatief als je veel titels bij de reguliere videotheek huurt. :p Hoop dat dit iets wordt... heeft iemand hier al ervaringen mee?

Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Het klinkt mij allemaal net iets te mooi.
    Zal wel weer een stevig addertje, aldan geen anaconda, onder het gras zitten.

3. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Nou ja, de nadelen zijn natuurlijk dat je de film niet direct in huis hebt en dat het aanbod nog niet geweldig is (hoewel ze genoeg leuks hebben maar bijna allemaal 2003/2004... )

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zo nieuw is dit anders niet hoor :). Zoek maar eens op Google naar 'online dvd huren' en je krijgt meerdere sites met hetzelfde principe. Zelf zit ik nu al zo'n jaar bij www.moviemile.com en het werkt voor mij prima. Ondanks de gemakken die ze beschrijven blijft een reguliere videotheek wel beter als je er een in de buurt hebt. Bij mij is dit niet het geval dus is online dvd's huren een handig alternatief.

Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben zo te zien wel erg veel vertrouwen in de consument. Lijkt me inderdaad iets te idealistisch.

6. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Nah, ik ga meestal na de videotheek meteen als ik het idee krijg om er één te huren. Dit heeft dan niet echt veel nut. Bovendien ga je een DVD niet vaker dan 1x kijken binnen een maand.

7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Het is wel een uitkomst als je veel DVD's wil huren zonder veel te betalen...

Deel Deze Pagina