In Amsterdam wordt vandaag Eccky gelanceerd, een nieuwe dienst waarmee twee mensen in 6 dagen tijd een virtueel poppetje opvoeden. Gebruikers kunnen ook chatten met het Eccky-poppetje. Voorlopig blijft de dienst nog in beta. Media Republic, het bureau dat Eccky voor MSN Messenger heeft ontwikkeld, heeft grootse internationale plannen met het virtuele poppetje. Dat de dienst nog tot eind van het jaar in betafase blijft, heeft te maken met de schaalbaarheid: het is nog niet bekend of de dienst stabiel blijft wanneer grote aantallen mensen een Eccky aanmaken. De poppetjes kosten 1,50 euro per stuk en hebben een levensduur van zes dagen. Uit de eerste resultaten blijkt dat de gemiddelde Eccky-opvoeder gemiddeld 15 jaar is, waarvan 60% vrouwelijk. Met publiciteitscampagnes wil Media Republic proberen ook een wat oudere doelgroep aan te spreken. *Wijst naar mod Ecky*
Het is er al langer hoor Kijk maar eens onder games bij msn. Als het goed is moet ie daar al lang tussen staan. Wel grappig, heb er nog eentje gratis gehad omdat die eckky weg ging na 6 dagen zonder afscheid te nemen.
Hoe nutteloos zeg. Mag je ook nog eens 1.50 ophoesten voor een kutpoppetje dat waarschijnlijk van die The Sims geluiden maakt.
idd, als het nou nog gratis was had ik het wel grappig gevonden maar hier ga ik echt geen 1.50 voor betalen, om ff 6 dagen lol (hopelijk) te hebben... Ja... idd.. een typische gierige Nederlander
Wat krijg je er nou precies van? Ik mis geloof ik iets...waar betaal je voor? Behalve voor het copyright van onze lieve mod Eckie.
Wedden dat we met z'n allen deze Eckie best wel GRATIS kunnen opvoeden? Ik zal even een voorzetje geven: "Eckie, 'wtf' is geen nette afkorting! Niet meer doen hoor knul". Zie je wel? Kost niks.
Wat bedoel jij dan weer precies want ik mis de clue in jouw reactie het gaat toch om een digitaal poppetje wat bijna hetzelfde heet als ons geliefde mod eckie... en waar je belachelijk veel geld voor moet neerleggen?
Ghehe Lol Beetje vaag.. neem dan een Oeroude (nostalgie!!) Tamagoshie die kan je nog resetten ook hehe. (stop het lipje er weer in, en het lieve beeste (MONSTER, ONGEDIERTE) is is KO.)
Dus dat Eckie geval op chat is ook maar geprogrammeerd? Geen wonder dat er eindelijk iemand was die kon lachen om mijn grappen
dus iemand heeft bedacht dat een gemiddelde Eccky-opvoeder 15 jaar is, en daar het gemiddelde van genomen? of... hoe is die test gedaan?