Ik heb em ook ff mee gepakt , hijs wel leuk. alleen, Microsoft kan zien hoeveel mensen on line zijn right? straks zien ze miljoenen mensen i.p.v 10.000 ofzow
Ik heb een 98 en ik heb net zown nieuwe service pack gedownload en hij doet het niet. Kan hij niet met 98?
flamingo jij hebt veel spellen op je computer staan! lol heb alleen counter strike op mijn comp staan en dat gaat al langzaam
Hee, Ik heb de installatie gedownload. Krijg ik dit: Windows installer: Dit installatiepakket kan niet door windows installer worden geinstalleerd. U moet een Windows service pack installeren met een niewere versie van windows installer. Wat moet ik nu doen? Ik heb een 98 kan het niet met deze ofzo?
Ik krijg hem ook maar niet geinstalleerd. Ik krijg gewoon in beeld dat het mislukt was en dat ik op de msn website moest kijken.
om die vervelende banner onderaan de mainwindow weg te halen. zeker handig om een ad-remover te hebben, want ik wil daar nog wel eens per ongeluk op klikken:{. er zit trouwens standaard een ad-remover in msn plus!. aanrader voor iedereen