1st een hele diepe zucht....* ZUCHT komt die....(blinde) In je chatscherm zie je: A font (smilies) en BACKGROUNDS. Vervolgens klik je op BACKGROUNDS dan ga je met de scrollmenu ga je naar CREATE BACKGROUNDS.... Dan kies je een plaatje uit op je harde schijf.... in dit geval een foto van een stadionnetje. En dan zie je vervolgens die achtergrond die je gekozen hebt. Snap ie ?
waarom? ik ergerde me ernstig aan dat domme programma.. iedereen met die domme irritante kleurtjes van 500 letter codes.. echt zwaar irritant. Ben echt blij dat het niet werkt en dat iedereen straks een normale naam heeft.
MSN geeft een foutmelding dat ik een service pack moet downloaden. Heb ik gedaan, doet het nog niet. Geven jullie even duidelijk antwoord van er zijn nog meer mensen die dit probleem hebben!
kwestie van tijd dat plus ook met 6.0 werkt. ik las op mess.be dat er zelfs nog meer mee kan gekloot worden binnenkort omdat het 4 apicols gebruikt (wat dat ook mag zijn).
Mensen die nog meer de nederlandse versie willen hebben.... probeer ik wel ff links neer te zetten, als er animo voor is tenminste.
Lol wil je mijn lijst zien hoeveel mensen kleurcodes hebben? Hoezo veel kleurcodes :{? Gelukkig is dat binnenkort afgelopen