Hey als ik nu 6.0 installeer kan ik dan nog wel met mensen chatten die geen 6.0 hebben 4.7 ofzo of zit dat er niet in ?????
ik vind eigenlijk dat het basisprincipe (het chatten) steeds meer ruimte verliest ten opzichte van al die extra's die bijna niemand gebruikt. ik heb liever een klein stabiel programma waar ik de basisprincipes heb. daar moet inzitten: chatten, bestanden versturen en ontvangen. voor de rest gebruik ik niks. (extra smileys is altijd wel mooi meegenomen. en al die skins maken alles alleen maar onoverzichtelijk. versie 2.0 was in dat opzicht tenminste lekker basic.
Ben ik helemaal met je eens...dat was in eerste instantie ook de reden dat ik van ICQ ben overgestapt naar MSN...d'r kwam teveel zooi in...nu gaat MSN dezelfde kan op
precies, maar tegenwoordig hebben al die BrEeZaHz msn dus ook uitgevonden. en laat microsoft daar nou lekker op inspelen door allerlei kut-invoegtoepassingen en nutteloze opties in te bouwen. hetzelfde geldt voor die kleurentags die je in de namen ziet staan, allemaal onoverzichtelijke rotzooi. en de namen zelf zijn ook al 5 regels, zodat je helemaal moet terug scrollen om te kunnen zien wat ze nou gezegd hebben omdat die naam al meer dan de helft van het chatvenster in beslag neemt. ooo, wat verlang ik naar 4 jaar geleden, toen het nog lekker onbekend was, en heerlijk basic. waarom moet nu altijd alles zo massaal worden:{. kunnen we niet een nieuw programma maken, en onbekend houden, dan ben ik van de partij..
Wat ben ik blij dat ik alleen non-BrEeHzAh sletjes erop heb staan (ja, je leest 't goed, ik heb er zeker wel sletjes op staan...en nog lekkere ook... ...tsja, laat m'n vriendin t maar niet lezen ) anyways, ik heb een paar screenshots langs zien komen waar m'n nekharen van overeind gingen staan....als mijn lijstje er zo uit zou zien zou ik helemaal gek worden...ik raak nu al (zeker vanwegen de XBW-ers die erop staan) regelmatig de draad kwijt van wie wie is, maar als iedereen [][][][][][][]1120341=249,1-285-231\,123-408[][][][] heet zou ik meteen door kunnen naar 't gekkenhuis...(nee, daar zit ik echt nog niet hoor )
Misschien een heerlijk dom vraagje tussendoor: In messenger zouden toch functies ingebakken worden ter ondersteuning van Xbox Live of heb ik dat gedroomd? *knijp me wakker*
Als je spellen niet werken moet je dit doen zag ik ergens staan (als je dat wilt): 1. Sluit MSN 6 af als je hem aan heb staan 2. Zoek met de windows zoekmachine naar ConfigCache.Xml open dit bestand dan met kladblok 3. Zoek in het bestand naar <AppDirPageURL> (tip als je iets wil zoeken in een bestand druk op CTRL + F) 4. Als je dit heb gevonden staat daaronder een link, selecteer dan alleen die link en verander die link hiernaar: http://appdirectory.messenger.msn-int.com/AppDirectory/Directory.aspx?L=en-us 5. Sla het bestand gewoon weer op met dezelfde bestandnaam en start MSN weer op. Kies dan iemand uit je contactlijst met wie je wilt spelen en druk op launch site.
ik ken zoeken wat ik wil maar dat bestand vind me zoekmachiene toch echt niet. Typfout misschien ? of zoek ik onder het verkeerde , ik zoek onder bestanden en mappen C: / D: maar msn 6 is toch wel alleen jmmr dat het er zo lelijk uit ziet als je met een klein schermpje wil typen
hmm nee het is geen typfout, ik had het bestand namelijk wel. wat voor windows heb je? ik heb zelf win2000
C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\(your email address) Astu Dit kopieeren in je verkenner.