download dan ff die nieuwe msn plus. ik weet dat msn 6.0 nog geen plus ondersteund -dat doet deze patch ook niet- maar het zorgt er wel voor dat alles goed werkt in msn 6.0, dus ook geen bugs meer klik hier
ik ga echt huilen als msn plus voor 6 komt. nog meer kleurige naampjes, echt onzin. Microsoft snel reachtzaak aanspannen tegen die dude
Jep, iig iedereen komt allemaal aanzetten: .39485839394234828 ik heet tom .38383990375230740 Zet gewoon alleen je naam erin.. ik heb MSN plus moeten downloaden omdat ik wilde weten welke naam iedereen gebruikte :{
Hoe krijg je met die codes kleur in je naam? Ik heb ook msn plus maar ik doe gewoon voor een kleurtje: ctrl+k en dan 1 cijfer. Dan staat er alleen een dikstreepje met 1 cijfer .Waar staan al die lange codes dan voor? Edit: Niet dat ik fan ben van die kleurtjes, ik vind ze maar mateloos irritant.
Deze nieuwe versie is echt zo cool! ff een vraagje, werken je eigen emotions smilies alleen als je ze zelf typt, of ook andersom?
Eigenlijk wel gek, MSN 6.0 = van microsoft . Xbox = van microsoft dus waarom hebben ze een xbox ecom. erin gestopt? :{
Weet iemand waar ik een overzicht kan krijgen van alle oude en nieuwe emoticons? Want er zijn d'r een hele bult bij, maar ik weet niet welke
[Begin van *kuch*-Bericht] *KUCH* Emoticon... Geen Ecomotion :{ *KUCH* [Einde van *kuch*-Bericht] xbox ecom? Xbox Emoticon, niet Ecomotion
whaha, die (xx) is echt kewl probeer ook 's: (au)=auto, (tu)=bank ofzow, (li)=onweerswolk, (pl)=Bord+bestek.. Jullie kennen deze waarschijnlijk allemaal al,maja, toch maar ff zeggen Groetjes Iversonfan88
Je kan hem nu legaal downloaden via msn.nl een legale preview versie weet niet of die anders is Msn 6 illegale en legale doen het beiden niet op mijn pc kep windows 98 eerste editie lukt dat bij iemand anders wel?