als jij dat denkt... ik zou het handig vinden. Kan ik tenminste chatten boven. Mijn tv en pc liggen 5 kamers uiteen. Gewoon handig dat ik ff met mijn zus zou kunnen praten zonder dat ik speciaal naar de pc moet lopen. ff switchen van kanaal en ju nondenju. en dan ik sta misschien mooi voor aap met mijn draadloos keyboardje op mijn schoot in de zetel. Ik zet mijn eigen hier tenminste niet voor aap met zo'n reacties...
Pardon? Pas even op je woorden ja. En het is helemaal niet debiel, het is juist chill om met je toetsenbord lekker relaxt met vrienden te chatten op je bank of in bed. En het is toch mooi meegenomen?
Dude, als jij nou lekker opfl*kkert en niet alles en iedereen beledigt ( Bijv. de 360 en Edris ) zouden wij dat heel erg fijn vinden. Wat ook fijn is is als je met comma's, punten en hoofdletters zou typen. _0/ De Vriendelijkste Groeten van SupahMaster.
Hahaha, dat is waar. Ik denk dat MS hier ook wel vast een oplossing voor gaat zoeken, maar je hebt inderdaad gelijk. Als je jouw toetsenbord, cam en MP3 wilt aansluiten tegelijkertijd, dan heb je een probleempje. (nu)
Je hebt al een OW, als je zo doorgaat met schelden en mensen beledigen mag je zometeen een ban mee naar huis nemen.
en dan heb ik ook nog is de wireless networking adapter en ik moet mn batterijen nog op kunnen laden en eventueel die HD-schijf.. *help
Msn op de 360 lijkt me super heb nu ook sinds een paar dagen Windows live messenger beta op mijn laptop en vind het er wel vet uitzien heb zin in de complete versie
Een Officiele Waarschuwing dus (<<weet niet zeker of het helemaal klopt, maar hier komt het iig wel op neer), dat krijg je dus als je je niet gedraagt op het forum. De volgende stap is een ban (die wil je al helemaal niet ) lekker behulpzaam Timmeh .. :b: /Mod Dat klopt dus