dat weet niemand. Men weet nog niet eens zeker of msn naar de X360 komt. Het is alleen een vraag van de gamers. En omdat msn ook van microsoft is...
Het zou een zeer tactische zet van MS zijn als ze dat doen in het belang van de consolewars. Het kan nog meer mensen aansporen om het apparaat te kopen. Maar dan kunnen ze er beter gelijk een hele internetbrowser bij doen.
op internet surfen via een tv is niet echt bepaald handig. De meeste sites zijn gemaakt voor een resolutie van 1200*786. heb lang genoeg op mijne tv gesurft om te weten dat de meeste sites gewoon klote zijn dan. Dit forum zou haast onleesbaar zijn. Maarja, met een HDTV zou dit misschien wel weer kunnen, maar MS kan niet verwachten dat iedereen achter een HDTV zit. Nu toch nog niet. MSN kan daarentegen makkelijk aangepast worden voor een gewone tv.
En aangezien er ook een cam uitkomt voor de 360 en er nu windows live is, lijkt mij de kans dat msn op de xbox360 uitkomt 65 procent. Er was toch een e-mail adres ofzo dat MS open had gesteld voor verbeteringen voor de 360. Zo maken ze dus de updates, mankementen die het publiek in het systeem vindt / dingen die we verder op de 360 willen en of verbeterd zien. Daar borduren zij op voort dacht ik zo?
Hele erge bumb! Ik heb een vraag. Wat is de beste smoes om er voor te zorgen dat je mail adres dat gekoppeld is aan je gamertag te laten veranderen? Ik heb daarnet gebeld met de volgende smoes: Heb vandaag een MSN toetsenbordje gekocht (), wilde net aanmelden.. Maar dan staat er dat je het mail adres moet gebruiken dat is gekoppeld aan je live account. En dat mail adres is een zakelijk adres. Ik wil het veranderen in mijn MSN adres. Dat werkte niet :{ Ik mocht dat toetsenbordje weggooien....
Ik ook niet hooor maar zou mcrosoft nog met een oplossing daarvoor komen? miss met de update van 4 december???
Ze zeggen dat ze het niet kunnen veranderen i.v.m. de geschreven voorwaarden... Maar ik heb weleens gelezen dat mensen het is gelukt om het te laten veranderen.
het is nog niet mogelijk om je email adres aan te passen of aan te laten passen. Er is volgens mij wel een workaround mogelijk (maar die zoek ik eerst even op)
Is er ook een manier om MSN toe te laten? ik ben 17 en is best klote.. Maar je kan dingen zoals voice muten van anderen enzo gewoon instellen, maar dit niet tog?
Het heeft niet echt met xbox messenger op de 360 te maken, die werkt perfect. Maar ik kon vroeger op de Windows Live Messenger op mijn pc, via de xbox tab, mijn friendslist raadplegen en sinds een week (of 2?) gaat dit nietmeer. Ik heb nochtans geen nieuwe versie gedownload of iets aan m'n .net account instellingen veranderd. Iemand die hetzelfde aan de hand heeft, of een oplossing weet terwijl ik verder zoek?
Dat is al echt héél lang zo! Ik weet niet welke versie jij hebt van WLM, maar ik update 'm telkens. En het kan al enkele versies niet meer.
Kijk dat zou pas een strakke move zijn van microsoft ! Ik herinner me nog dat ze dat gezegd hebben in een interview dat ze dat zouden doen in een latere update, misschien deze ?