Ik dacht, ik meld het even aan mijn mede xbw-ers Ik ga nu wel slapen, morgen zal het wel terug werken
agja, als je geluk hebt heeft diegene die dat mailtje moet sturen ook hotmail, kan die hem ook niet sturen (zo wat zijn we weer positief. )
Ik heb vandaag een nieuw pctje aangeschaft, sluit alles aan, en mij zus raakt nogal gouw gefrustreerd als ze niet op MSN kan Ik krijg uiteraard weer de schuld dat ik een 'prutser' ben en niet eens een routertje met een aantal draden kan aansluiten Maar gelukkig, jullie hebben het ook, en na wat speurwerk vond ik ook het officiele bericht van Microsoft dat er wat mis is met de MSN servers.. Toch geen prutser
lol ik denk al wat is het rustig op msn, ik denk dat je alleen niet kan inloggen want ik heb me 11 uur geleden ingelogd en hij doet het nog steeds alleen is er bijna niemand online
wat een puinzooi, ik moest even me pc opnieuw opstarten en ik kon niet meer inloggen, pfff daar ben ik lekker mee mja dan maar slapen
Bij mij doet ie t inmiddels alweer, tis overigens een wereldwijd probleem een engelse dude uit mijn lijst had er ook last van. (nou oke, in ieder geval europees dan)