bij mij doet die het nu niet en bij Graveheart ook niet <DeMoN-NL|LP-Fan> * Dioga is badboy <Graveheart> Godver. MSN dood. <Graveheart> IE dood. <OddGirl> yup <Graveheart> Geweldig... <DeMoN-NL|LP-Fan> Joepie
Jeuj msn en hotmail weer plat microsoft @ his best !!! Wat voor problemen heeft dit bedrijf zeg en heel hotmail plat jeuj kan ook niet mailen. Gebruikte iedereen nou maar yahoo ofzo heb je gelijk meer ruimte snik snik
grappig Status service Deze pagina wordt bijgewerkt zodra er nieuwe informatie beschikbaar is. .NET Messenger Service Alle systemen zijn stabiel en draaien. Vereiste upgrade voor Messenger .NET Voice Service Alle systemen zijn stabiel en draaien.
Heb Chello Classic en MSN ligt plat...de systemen draaien wel geeft ie aan als ik op HELP klik maar ik kom er no-way op!
Dat ie msn disconnect kan ik niet echt om rauwen.. Maar dat hij live verbreekt terwijl ik splinter cell II speel
Argh gvd, nu is 'ie weer off ! En kan ook niet verder met PGR2, grmbl . [edit] Update je sig dan ook ff .
Naja jullie hebber er vast weinig aan, maar hier werkt't gewoon hoor. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog niet heb uitgelogt en opnieuw aangemeld Sterkte allemaal