Msn.........

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door dDirk, 28 nov 2004.

1. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Wil niet bijdehand klinken maar is al een centrale thread over MSN Messenger.
    Trouwens bij Messenger Plus! kan je zelf kiezen of je de sponsorsoftware (lichte spyware en erg irritant) er zelf bij wilt, dus je zusje kan niet lezen of ze wou dat erbij, vraag het er is.

Over de MSN Messenger (7) BETA, hij is wel vrijgegeven door Microsoft alleen onder BETA testers, alleen ook deze keer was er wie iemand dom geweest om 'm in het publiek te gooien, maarja Microsoft boeit het niet zoveel, des te meer gebruikers waarschijnlijk.

Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  2. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons had ook msn 7 beta op de pc gepropt maar hij deed het niet meer na de eerste keer. Zeer irritant want moest toen net ff snel op msn.Toen had ik weer 6 gedaan en toen had weer iemand van de fam. 7 geinstaleerd en weer nadat die 1 keer was opgestart en weer was afgemeld stopte die ermee :confused:
    Weet niet of meerdere dat hadden

Wanneer komt die trouwens officieel uit? Misschien dat die versie beter werkt

PS Martini jij kan goed Burnout 3 op TMF tussen 00:00 en 01:00 paar weken geleden :p

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het zelfde probleem had ik met de 1e release van MSN 7.0 ( Engels ).
    Ook bij mij ging MSN steeds aan en uit.

Deze problemen zijn nu opgelost met de Nederlandse Beta versie.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, heb ik ook gehad. Opgelost door de NL Bèta:) Loopt als een Ferrari:p

5. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En daarom is het nou zo fijn je eigen pc te hebben!! Nooit last van vervelende en onvoorzichtige zusjes e.d.
    Maar je hebt altijd nog Ad-Aware, waar ik bij zweer!

Deel Deze Pagina