1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] MTU settings???

Discussie in 'Games' gestart door Rossi, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rossi

    Rossi Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit net gewoon online te spelen, komt er ineens in mijn beeld: Sign in status changed. Hierna kon ik geen verbinding meer maken met XBOX Live. Ik kreeg met Test Connection een melding dat mijn MTU setting minimaal 1364 of hoger moet zijn. Ik heb geen flauw idee wat dit is??

    Heb geprobeerd mijn modem te resetten maar dit werkte niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

    Alvast bedankt.


    Edit: Het lijkt opgelost. Ik doet net een dvd in mijn xbox om te kijken en hij verbindt ineens weer met Live :confused: heel vaag maar blij dat die het weer doet :)
    denk hier een slotje op kan?
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2010
  2. wessie_nl

    wessie_nl Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    wie kan mij helpen

    ik wil online spelen maar hij geeft een mtu setting fout aan.
    als ik mijn xbox aan staat dan ben ik wel ingelogd maar zodra ik fifa 11 erin doet zeg die dat ik geen verbinding kan maken met xbox live.
    wie kan mij helpen
     
  3. Hannibal Smit

    Hannibal Smit stoere bink

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hetzelfde probleem gehad, doe het volgende:

    1. zorg dat je het programma cmd uitvoert

    2. Login op het telnet als admin (typ telnet ''jouw ip adres'') weet ik niet meer zeker

    3. typ: ip ifconfig intf=''LocalNetwork'' mtu=1364

    het is al weer lang geleden en ik weet het niet meer precies voor andere modems, internet providers etc. ik hoop dat dit voldoende is.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2010
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina