MTV ¦¦ The Trip

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goldfish, 4 okt 2003.

  1. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo xbox volk,



    The trip is al een tijdje op MTV. Ik dacht eerst; oh zal wel weer zon stom reality programma zijn, maar ik vind het een erg leuk en grappig programma:D ik moet vooral om Steffen en Flip lachen:D
    Ik ben er echt verslaafd aan geworden, en ik hoop dat ze hierna nog een reeks afleveringen maken.

    wat vinden jullie ervan?
     
  2. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja!
    Dat is echt een hele coole serie, wordt ook elke dag herhaald (vanaf zondag deel 1, dan elke dag herhaling van de eropvolgende aflevering en dan op vrijdag een nieuwe aflevering).

    Steffen en Flippo zijn inderdaad erg lachen, weer eens wat anders dan Jackass ;).
     
  3. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik volg het inderdaad al vanaf het begin, en ik heb toevallig net de laatse aflevering gezien...

    ik leef echt met die gasten mee, vooral Steffen en Flip zijn mijn helden... die Co en Rogier vind ik maar een stelletje rijkeluisjong die met een instelling begonnen van: als ons haar maar goed zit...

    *SPOILER!!!* LEES DIT NIET ALS JE HET WILT ZIEN!!
    ik vond het daarom ook prachtig dat die Co en Rogier net alles kwijtgeraakt zijn (geld, paspoort, alles!) en ben daar gek genoeg blij om :D
    *EINDE SPOILER*

    :D
     
  4. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Top programma! Ze kregen op een duur zelfs geld van een zwerver.
    Echt lache. die gasten zaten trouwens eerst bij veronica.
     
  5. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook wel grappig, vooral steffen en flip zijn grappig.

    die andere zijn wel iets minder maar dat maakt niet uit.

    verder top programma, weer eens wat anders
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De "Gotverrrdooomme" tik heb ik ook al overgenomen, waar gaat het toch heen met de wereld :)
     
  7. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Welke zender??
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Goeiendag zeg, kijk eens uit je doppen, want wat staat er in de topictitel, én in de post zelf????

    Juist ja:

    MTV

    |:-
     
  9. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwhaha, dit programma 0wnt, vooral die Steffen :). Die gasten zaten eerst buh Veronica ja, Pulp TV ofzo :).
     
  10. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Zekerss leuk programma. Maar om die Co en Rogier kan ik ook lachen hoor.

    Ik piste bijna in mijn broek toen Steffen of Flip (wie van de 2 weet ik niet) in Spanje zijn teen stootte en het bloed er uit gutste.
     
  11. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    jah bij kink tv, steffen en flip zaten in de pulpshow (uber dope progrmma:D:D:D:D:D:D), en die andere gasten waren presentator ofsow
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    the pulp show was cool, maar dit is saai, vind mtv en tmf toch maar niks de laatste tijd
     
  13. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerst leek het me dom, maar toen zag ik een aflevering en ik kijk het nu vrij vaak, maar alleen als het toevallig aanstaat. Maar ik zie het minimaal 3x per week.

    Echt grappig, het overdadige gebruik van het woord "maddafakker" door Steffen en Flip. Lol! Wat ook masterlijk is is Co en Rogier die zo alles voor elkaar krijgen. Ik vind het echt mooi. ALleen soms erger ik me wel aan CO die dan weer zo dom grijnst van "dat is me wel weer gelukt he" Nee doe me dan die hilarische Steffen en Flip maar :)
     
  14. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    dit programma is zo droog
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het echt een super tof programma, echt leuk concept :cool: die lui zijn er ook echt precies geschikt voor :)
     
  16. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Steffen en Flip hebben de meest droge acties zoals HASSJIEES :). Co en Rogier vind k af en toe wel leuk om naar te kijken hoe ze alles voor elkaar krijgen. Dat met die teen in spanje was trouwens Flip. Zou wel lache zijn als ze een 2e reeks afleveringen zouden maken in Amerika. Van LA naar NY in zoveel dagen.
     
  17. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar dat kan niet in de VS, want iedereen spreekt wel Engels en je hebt daar maar 1 taal nodig. vetter zou zijn Lissabon - Moskou ofzo :)
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mexico City -> Vuur Eiland :cool:
     
  19. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    zuid afrika ---> nepal
     
  20. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    Noord naar zuidpool ja...
    Misschien is het wel een keer lol om zelf te proberen, van denemarken naar italie ofzo, of minder ver... van limburg naar friesland of een waddeneiland ofzo :9
     

Deel Deze Pagina