MTV Movie Awards 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door aggie, 16 mei 2004.

1. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, de MTV Movie Awards komt er weer aan. Het is misschien nog een beetje ver weg (10 Juni 2004) maar je kan al stemmen want de nominees zijn al bekend op www.mtv.com.

Dit zijn de categorieën:
    • Best Male Performance
    • Best Female Performance
    • Best On-Screen Team
    • Best Villain
    • Best Comedic Performance
    • Best Dance Sequence
    • Best Kiss
    • Best Action Sequence
    • Best Fight
    • Breaktrough Female
    • Breaktrough Male
    • Best Movie
    Als je wilt weten wat de nominees zijn : http://www.mtv.com/onair/movieawards/ma04/nominees/

Vorig jaar was het zo grappig. De matrixspoof en die Gollum _O_ en ook nog eens gepresenteerd door Justin Timberlake en Sean William Scott. Ik denk dat LOTR: Return of the king de grote winnaar zal zijn.

Wat zijn jullie verwachtingen?

/edit: zie post # 11 voor de correcte Nederlandse data!

Laatst bewerkt: 5 jun 2004
  2. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Vet, wordt weer heel laat opblijven :D ...

Event van het jaar IMO

3. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, komt altijd rond 1 uur 's nachts ( de voorshow, maar dat is ook meteen het leukste gedeelte)

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    The red carpet :D

5. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    word het in nl live uitgezonden, of niet?

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Jep, 10 Juni is het weer zover! :D:D:D

Zie ook hier voor een compleet overzicht.

Ik kijk altijd uit naar de MTV Movie awards, is tenminste niet zo nepperij als de TMF Awards 8):+

Ik denk trouwens dat de film Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl de grote winnaar zal zijn, deze is namelijk in bijna elke catagorie genomineert en maakt dus een hele grote kans!

Laatst bewerkt: 16 mei 2004
  7. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Heb al een paar weken geleden gestemd.

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Die MTV Movie Awards zijn altijd geweldig om te zien. Vooral die komische stukken tussendoor zijn hilarisch, zoals die bijv. van Ben Stiller als Tom Cruise z'n stuntdubbel bij Mission Impossible 2 en vorig jaar met Gollems speech. Ik moet nog maar zien of ze die dit jaar kunnen overtreffen, zo goed als die was _O_ Het enige minpunt is dan weer dat sommige van die gasten die een award of optreden moeten aankondigen van die domme grappen moeten oplezen van de autocue die volkomen de mist ingaan. Dat staat me toch zo ontzettend dom. Om nog maar te zwijgen van die constante stroom aan irritante herhalingen van de vorige shows en moviespecials in de week voor de nieuwe Movie Awards.

Ze zijn nu trouwens ook van plan om films zoals Kids en Scream te gaan uitzenden op MTV. Nog even en ze zenden gewoon helemaal geen muziek meer uit op MTV. :eek:

Laatst bewerkt: 16 mei 2004
  9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    MTV moet gewoon blijven uitzenden wat ze nu ook doen en zeker geen films.We hebben al genoeg filmzenders en te weinig muziekzenders

10. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Van mij mag er op zn tijd wel een filmpje komen op Mtv.

11. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Edit:
    lees ik nou net op mtv.nl dat ze de awards gaan uitzenden op 26 juni!. Dus het wordt niet live uitgezonden in Nederland. Erg jammer maar er komt een uncensorerd versie uit in Nederland dus zo erg is het niet.

Laatst bewerkt: 5 jun 2004

Deel Deze Pagina