Even topic gesloten in 'te koop' en hier een aangemaakt, wil nu ook wel ruilenZie gezocht-lijst. XBOX 360 -IRON MAN 2 verkocht -King of Fighters XII PROMO -Need for Speed: Carbon - Collector's Edition! Zeer moeilijk nieuw te krijgen, gaat niet zomaar weg. -Ninja Blade -Banjo&Kazooie: Nuts&Bolts -Lego indy+Kung Fu Panda bundel -Clive Barker's Jericho -Legendary Geruild voor MoH: Airborne -Flatout: Ultimate carnage -Perfect Dark Zero -NHL07 SEALED PS3 -Bionic Commando PSP -Brothers in Arms: D-day DS -Big Brain Academy -Star Wars episode III OVERIG -UMD South park movie Stickerresten op hoesje, mag weg voor weinig. -XBox 360 faceplate Brothers in Arms Spoiler GEZOCHT http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=143301
Lijkt me niet zo'n topper. (shellshock ook niet hoor, maar alsnog geen interesse) hmmm, Force Unleashed ben je al kwijt zie ik. Assassins Creed 2 heb ik wel interesse in, maar dat is een heeeeel klein beetje oneerlijk misschienrest heb ik al (gehad) of geen interesse helaas.
king of fighters tegen iets van volgende? Alone In The Dark Soldier Of Fortune Payback Beowulf Golden Axe Beast Rider [PROMO zonder boekje) Bioshock (tin case edition)
SoF+Golden Axe?KoF is namelijk net ietsjes meer waard dan die games los, en beast rider krijg je bijna gratis bij een pakje boter tegenwoordig
hmmm, zal er nog even over nadenken. Wil SoF payback wel graag een keer proberen als fan van de serie (en KoF heeft een nieuwprijs van 30+ nog)
schopje yo. Degene die interesse had ik NfS Carbon en Brothers in Arms is niet op komen dagen, dus denk dat die binnenkort weer beschikbaar zijn:{
Ik heb Burnout Revenge & Stuntman Ignition. Beide verrassend leuk. Iets te ruil of evt. kopen voor een paar euro?
Burnout heb ik al kapotgespeeld op de goede oude xbox, en Ignition heb ik al voor de 360 in de kast staan, dus sorry, geen interesse