De twee games tegen Brutal Legend? Viking is er niet meer. Staat er ook wel bij dat alles wat wel op de foto staat maar niet in de lijst verkocht is nope, toch maar niet, Golden Compass al gehad, en wat een ongelooflijke kutgame is dat...
Viking is er niet meer. Staat er ook wel bij dat alles wat wel op de foto staat maar niet in de lijst verkocht is Ohja sorry, dan midnight club LA voor 1 van die drie?
hehe, Shellshock 2 is zowaar nog slechter, dus je hebt misschien geluk dat de deal niet doorgaat hmmm, 3 games tegen 1 vind ik toch wel wat veel. Just Cause nieuwwaarde = 20 Legendary nieuwwaarde = 15 - 5 omdat het een promo is samen 30, wat ook de nieuwwaarde is van Brütal Legend ohja, vergeten te zeggen dat zelfs al was Viking er nog ik geen interesse hadGodfather en AC heb ik al, en heb een hekel aan sport. Verder niks in de aanbieding?
- Fable 2 LE - Viva pinata Trouble in paradise (NTSC-J werkt prima op PAL XBOX, maar 1 keer in mn xbox gehad) -oblivion Maar kvind midnight club, fable en oblivion niet waard dus helaas
hehe, jammer, dan houd het op Bedoel je MCLA+Legendary+Just Cause tegen Brutal Legend+€10? Dat klinkt aantrekkelijk, alhoewel de verzendkosten van 3 games redelijk hoog komen te liggen denk ik. Maar weet niet zeker of je dat wel bedoelde?
oeps, sorry, was op vakantie gegaan zonder dat even te zeggenMaar ik sla toch af, vriend van me heeft net Brütal Legend gekocht, dus kan hem binnenkort lenen