1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Metal Gear Solid 1,2,3 etc.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sharkysharky, 17 okt 2003.

1. Darkstar

Darkstar Guest

damn ik baal er van dat snake eater waarschijnlijk alleen op de ps2 gaat verschijnen... net als bullet zal ik een ps2 aanschaffen als mgs3 ps2-only blijft...damn ik mag die game niet missen. mgs1+2 zijn de beste games die ik gespeeld heb en ben er nog steeds verslaafd aan:) laat morgen ff die making of cd branden aangezien die niet los verkocht wordt...

edit, gamecube is nu idd ook verleidelijk..heb de twin snakes trailer gezien en nu heb je characters met ECHTE gezichten...dus ik wil graag weten hoe bijv raven, wolf en liquid eruit zien...

deze klote serie gaat me nog flink wat geld kosten ook:D maar hopelijk gaat de ps2 ook naar 100 euro dat zou de pijn wat verzachten:p

Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2003
  2. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb vandaag een ps2 aangeschaft dus binnenkort mgs snake eater ff lekker van genieten :p :p :p .

3. Darkstar

Darkstar Guest

relaxed...voorlopig ga ik zeker geen ps2 kopen...wacht eerst nog ff af of mgs3 misschien alsnog multi gaat...en anders koop ik er wel 1 2e hands ofzo...zal niet zoveel kosten over een half jaartje denk ik(hoop ik:D) maar voorlopig kunnen we allemaal alleen nog maar kwijlen bij de trailers..

Deel Deze Pagina