1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Now Playing

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sharkysharky, 19 okt 2003.

1. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben super streng bij het selecteren van games.. vind ik een game achteraf niet leuk, dan donder ik 'm zonder pardon m'n collectie uit.

en ik speel m'n games natuurlijk niet tegelijk, heb nu even weinig tijd dus voorlopig koop ik even niks en ga ik van m'n aankopen genieten..

Shenmue vond ik echt fantastisch, lekker rustig spelen en af en toe even van die oude SEGA arcade games doen. Ik kan ook heel erg genieten van heel dat sfeertje, al die mensen die op straat dingen verkopen, winkels waar je allemaal grappige dingen kan kopen en d'r zijn heel veel dingen die je kan ontdekken naast het hoofd verhaal).

Over de saturn, ja Panzer Dragoon (Saga) vind ik persoonlijk helemaal niks. NiGHTS moest ik gewoon hebben, 't is echte Sonic Team klassieker. Voor de rest is er op de saturn niet veel te beleven op PAL gebied, 't gaat meer om de Japanse import :)

edit: Donkey Kong Country 3 en Super Metroid had ik al lang, maar deze waren echt in nieuwstaat dus die kon ik niet laten staan :)

Laatst bewerkt: 19 okt 2003
  2. Veggie

Veggie Guest

K speel nu Americas Army op de pc ...
    Gewoon verslafend :D

3. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Een verslavend spelletje dat gratis is? :+

4. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag begonnen aan Dark Chronicle, en tot nu toe bevalt het mij prima. Level 5 (de ontwikkelaar) heeft de cell-shading graphics goed toegepast blijkt wel. Alles ziet er gelikt en vrolijk uit. Muziek is wat eentonig, maar verandert wel weer heel vaak per situatie. Zeer uitgebreide game, dat blijkt nu al. Ben meer met side-quest bezig dan met de verhaallijn zelf :)

5. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu met deze game bezig want heb vorige week een ps2 gekocht met deze game.

Hoe bevalt Dark Chronicle, is het niet wat kinderachtig?
    Lijkt me een geweldige game na het lezen van wat revieuws.

6. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    is Dark Chronicle een beetje Skies Of Arcadia-achtig of niet? Die screenshots doen mij dat wel vermoeden.
    En SOA vond ik niet echt fun, heb alleen de 1e disk een stuk gespeeld en vond 't nogal frusterend.

7. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Tony Hawk Pro Skater 4
    Groter levels en een betere leercurve als 3 (als ik 3 nu ga spelen speel ik die fluitend uit).
    Ik ga vrij snel door de levels heen alleen is het zeer lastig om de puntjes op de I te zetten <-- kijk maar :)
    Veel opdrachten die over blijven zijn trial& error maar goed we kunnen ff voorruit.
    zodra mn xbox weer.... (dit word vervelend)

8. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Dark Chronicle lijkt in de verste verte niet op SOA (en FFX).

Bij DC heb je namelijk real-time battles en geen random encouters. Dit in tegenstelling tot de turn-based battles en dus wel random encouters in FFX en SOA.

Je kunt het spel in meest vergelijken met Kingdom Hearts, alleen dan met een veel en veel dieper battle system, en een veel beter (en duidelijker) verhaal.

9. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Nummertje 4 is goed he?

Ik vond het derde deel wat tegenvallen omdat hij teveel op 1 en 2 leek. Maar 4 is net weer wat anders en daarmee ook weer leuk geworden. Ben benieuwd of ze met THUG ook een goede weg hebben ingeslagen. Als het aan hun igt wel: Activision gaat een nog nooit zo grote marketing campaign voeren als voorheen voor het spel!

10. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ja irritant verslavend dat spel, btw die reclame campange is nu al begonnen dacht ik.
    Ik heb tenminste al wat THPS reclames gezien maar kan ook voor N-gage ofzo zijn.

11. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zelda the Windwaker:Tja mn eerste echte Gamecube spel :)
    Ik moet zeggen dat ondanks dat het cell-shaded is,het toch weer typich een Zelda game is en ik er behoorlijk van geniet hoor.
    Heb nu 13 hartjes en ben bezig met alle 8 triforce deeltjes tevinden.
    Errug mooi spel dus.
    Totaal gespeeld denk ik 30 uur nu.

Metroid Prime:eek:ok weer een Gc game.
    Omdat ik nou eenmaal van fps hou en al helemaal een fan van Metroid was heb ik deze dan ook meteen gezocht.
    Het spel stelt me tot nu toe helemaal niet teleur.
    Supermooie graphics gemixt met een lekkere gameplay maken dit zeker wel een juweeltje.
    Ik zit nu op 19% met ongeveer 5 uur gespeeld.

Tiberian sun(PC):Ik heb hem maareens uit de kast getrokken en speel dit spel weer vollop online.
    Damn wat ben ik slecht geworden zeg:)
    Maar opnieuw ben ik weer aardig verslaafd geraakt aan dit mooie C&C spel.Misschien toch maareens Renage aanschaffen:)

Mn meissie heeft net Mickey nogwat gekocht voor de Gc:)
    Edit:eek:ja krijg van de week RE voor de GC via een ruil binnen.
    Schijnt erg mooi tezijn en zeker weer een Retro game voor mij erbij.Iets waar ik erg van hou.

Fijn weekend mensen

Laatst bewerkt: 24 okt 2003
  12. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    @sharkysharky
    even uit VJ topic gequoted, maar past hier beter:

voor welk systeem ga jij SSX 3 halen? Persoonlijk ga ik eerst wachten op 1080, verwacht dat ik die leuker ga vinden. Heb 't niet zo op die EA games, vooral die EA Trax wordt ik altijd ziek van

13. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eigenlijk net uitgespeeld met al mijn games, namelijk KotOR, SC2 en Vice City. Vice City heb ik eigenlijk al 2 weken terug helemaal uitgespeeld maar ik start het zo nu en dan nog wel eens op. KotOR heb ik nu al 2 keer uitgespeeld en ben met 2 nieuwe characters al erg ver, ik zal deze game veel blijven spelen op zoveel mogelijk manier, maar nu even niet. En SC2 is leuker met je vrienden, dus solo speel ik die niet. Ik ga binnenkort Command & Conquer: Generals "kopen", want ik heb altijd genoten van de C&C games en al mijn vrienden spelen het online, dus tja. Ik zie in de toekomst geen leuke games, op XIII na. En dan de echte toppers, maar die komen in 2004 pas.

14. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    SSX 3 haal ik voor de PS2. Net zoals bij de vorige SSX games en de Tony Hawk games prefereer ik controller boven die andere twee. En mocht ik met de PS2 ooit online gaan...

1080 staat zeker op mijn verlanglijstje. Het eerste deel op de N64 in mijn favoriete snowboard game ooit. Maar ik moet eerst nog zien of Nintendo het kan waarmaken. De eerste impressie's waren niet altijd even lovend. Het moet dus wel een klassieker, of bijna-klassieker worden, mag hije in mijn collectie komen. Alleen voor Nintendo neem ik dat altijd hel ruim. Ik bedoel, Wave Blue Storm heb ik ook maar gekocht, vanwege zijn voorganger, en ondanks zijn wat lage ratings gezien op gamerankings heb er zeker van genoten.

15. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Klein updatetje: Dark Chronicle is een masterlijk spel! Ben nu zo'n 30 uurtjes (Chapter 4) gevorderd en vermaak mij prima met de diverse game-elementen waaruit het spel is opgebouwd. Naast het 'standaard' real-time RPG avontuurtje, kun je ook nog flink wat uurtjes besteden aan het opbouwen van steden (het georama system), vissen en golfen...!

Echt een aanrader dit spel, indien je in het bezit bent van een PS2 en een beetje van RPG's houdt. De gameplay is het meest te vergelijken met Kingdom Hearts, maar dan veel en veel dieper (wapens kun je op ontelbaar manieren upgraden!).

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Even een update van mijn vorderingen.

Ik ben natuurlijk nog steeds bezig met Dark Chronicle (PS2), maar ik ben nu ook begonnen met Primal (PS2).

- Primal: Dit is een titel die ik al een behoorlijke tijd in mijn collectie heb zitten, maar waar ik nu pas aan ben begonnen. Het is een third person actie avontuur en je merkt echt aan alles dat dit een big budget titel is, wat ook te zien is aan de cinematografische sfeer van de game. Qua verhaal, taalgebruik, graphics en muziek (tenzij je een hekel hebt aan rockmuziek) is de game werkelijk top. Zowel de characters als de omgevingen zijn zeer mooi gedetailleerd en sfeervol. Wat ik helaas wel als een minpunt beschouw is dat de game niet echt moeilijk is. Je moet bijv. echt heel slecht spelen om dood te willen gaan. In het begin zul je ook de neiging hebben om te gaan buttonsmashen tijdens het vechten omdat dit nu eenmaal makkelijk gaat. Later zul je ontdekken dat je door de tegenstand toch wat meer strategisch te werk moet gaan en gooi je er al snel een paar lekkere combo's tegenaan. De puzzels zelf zijn ook niet echt moeilijk en je kunt altijd wel een hint krijgen door op vierkantje te drukken. De game bestaat uit vier enorme werelden en als je aan de game begint moet je je niet verkijken op het begin van de eerste wereld. Het lijkt dan nog misschien niet veel, maar dit is dan ook nog maar een oefenlevel. Zelf zit ik nu in de tweede wereld en ik blijf het een topspel vinden.

De game die ik hiervoor heb uitgespeeld was Resident Evil Zero (GameCube) en een klein verslagje hiervan kon je lezen in een eerdere thread van dit topic. Mijn eindconclusie is dat het een goede game is dat goed gebruik maakt van het spelen met twee characters tegelijk. Helaas maakt dat de game daardoor wel iets te makkelijk. Als eindcijfer geef ik het iig een 8.5.

17. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Primal klinkt interessant GR, maar is in deze drukke releasetijden even niet mijn prioriteit ;)

Met Dark Chronicle ben ik net de 50 uur gepasseerd. Ik zit in de laatste fase, maar heb zeker nog een uurtje of 20 te gaan. De dungeons zelfzijn soms een beetje saai, maar het levelen van je wapens blijft zeer boeiend en doet je steeds terugkeren naar het spel. Grafisch steekt het laatste gedeelte boven de rest uit, alleen blijft de muziek nog steeds eentonig (en daardoor een beetje irritant).

Trouwens GR, ik zie dat je een IGN lijst hebt aangemaakt?
    Supermooie collectie heb jij, zeg. Geld genoeg blijkt wel ;)

18. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bezig met final fantasy 7, final fantasy 8, final fantasy 9,en fina fantasy 10

ach wat zal ik zeggen, ben er niet alleen nu mee bezig, maar eigenlijk elke dag

19. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Now playing: Splinter Cell
    simpelweg omdat ik geen ander spel heb om uit te spelen
    ik heb wel games.. maar die heb ik dus al uitgespeelt...
    hierna wil ik rainbowsix 3 halen,
    dan focus ik me helemaal daar op... ;)

20. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ben nog steeds bezig met F-Zero GX, probeer nu de Master klasse maar dat is echt niet normaal moeilijk

deze week, uiterlijk volgende week krijg ik de PAL versie van Animal Crossing, weet niet wat ik van dat spel moet verwachten. Ga 't samen met iemand spelen, dus moet wel grappig worden :)

Verder heb ik ook nog nieuw voor de xbox het Sega Pack, dus nu maakt m'n xbox ook eindelijk nog wat uurtjes. Volgend jaar wordt hopelijk wel eindelijk een leuk xbox jaar voor mij dus waarschijnlijk gaat die dan heel veel aan.

Laatst bewerkt: 10 nov 2003

Deel Deze Pagina