1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Now Playing

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sharkysharky, 19 okt 2003.

1. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Animal Crossing _O_

Mijn Xbox stond 6 maanden geleden voor 't laatst aan voor PDO...
    Hetzelfde geldt voor GameCube, die is uitgegaan nadat ik de Wind Waker had uitgespeeld....

De oorzaken? PES 3, Dark Chronicle, Ratchet & Clank, MGS 2, Tony Hawk 4, ICO en straks ook nog Suikoden III, Chrono Cross, FF Tactics, Jak 2 en SSX 3....allemaal op de PlayStation 2 ;)

2. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    @rare_ltd: heb je nou nog zo'n IGN collection list aangemaakt?

3. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    @sharkysharky

yep, moet allemaal nog even nakijken allemaal, maar hier komt mijn IGN user page. Ik heb ook nog wat rommel spellen etc. maar die ga ik er niet in zetten. Trouwens we hebben ongeveer net zoveel spellen :)

collection:
    http://users.ign.com/collection/rare_ltd
    wishlist voor ps2, xbox en gc:
    http://users.ign.com/wishlist/rare_ltd

7 x-box games in m'n wishlist 8) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

o ja sharkysharky, Viewtiful Joe moet je wel even snel gaan halen, dat is echt een aanrader! (moet je wel online doen aangezien ik 'm nog nooit in de winkel heb gezien)

Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  4. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel laatste tijd nu veel fifa 2004 en Delta Force Black Hawk down allebij supergames voora; Delta force heeft super goede multiplayer.

5. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde True Crime, maar die had ik alweer bijna uit en dus heb ik hem geruild voor Rebel Strike(Rogue Squadron :cool:!

6. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    wOOt!

Net Dark Chronicle uitgespeeld (60 uur :eek: ).
    Brilliant spel zeg, soms kunnen de random gegenereerde levels wat saai zijn, maar voor de rest heeft Level 5 een sublieme game afgeleverd. Ben benieuwd wat ze hierna in petto hebben (TFLO, DC3 ).

Speel trouwens nog steeds elke dag een aantal potjes PES3 (vs. mode). Toch wel de beste footie tot nut toe!

Nu even rustig aandoen ivm aankomende (zware) tentamens. Daarna even Jak 2 en SSX 3 voor de PS2 shoppen!

7. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    hmm... ik ga 't gamen vanaf nu helemaal wat rustiger aan doen. Tot voor kort keek ik altijd alle nieuws op internet, maar
    daar ga ik echt helemaal mee stoppen. Kost gewoon veel te veel tijd. Ook 't zoeken naar oude spellen kost me eigenlijk teveel moeite en heb ik geen zin meer in. Misschien komt 't door me leeftijd, maar tegenwoordig haal ik ook niet meer zoveel plezier uit alle spellen als ik in me jeugd (de C64/SNES/N64) tijd had (toen ik m'n spellen helemaal grijs speelde en niet meer nodig had dan 1 spel in de 3 maanden ofzo). Een nieuw spel kopen was toen ook echt gaaf. Nu zegt 't me niet zoveel meer, tenzij het Perfect Dark Zero is, dan wordt ik echt dol enthiousiast en ga ik lekker voor de winkel slapen 8) , maar dat is ook echt de enige, de cube Mario Kart bijvoorbeeld zegt me eerlijk gezegd niet zoveel meer.
    conslusie: 1 game per maand wordt me nieuwe standaard :) en kan ik eindelijk me tentamens eens goed leren _O_

8. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb de laatste tijd aardig wat geruild: THPS4 (nog niet uitgespeeld) en Time Splitters en ik heb Crimson Skies nog liggen alleen die hebben de buren alweer geript maar goed. Ik ben nog ff bezig in elk geval.

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb de vrijdag avond Dragonball Z:Budokai 2 (PS2) gekocht. Ik heb de game al zo'n 10 uur gespeeld en ik heb nog maar 15 characters van de 34 (mag ik erbij zeggen dat vegetto en gotenks zwaar ruleren), dus er zullen zeker nog een paar uurtes bij komen.

Grafisch is ie veel beter dan zijn voorganger die in vergelijking met Budo 2 lelijk is. Dankzij de de cell-shade (ik weet dat ze een andere naam hebben in deze game) heb je nog meer het gevoel dat je naar de cartoon ligt te kijken en dat komt de game zeker ten goede.

Kwa gameplay zijn er weinig veranderingen.
    De eerst veranderingen: je kan nu bv. een kamehameha afvuren door alleen een pijltje en cirkelte in te toetsen, dus niet meer heel de knoppencombinatie (ookal kan je het nog op die manier doen).
    De tweede verandering: dat je nog meer je joystick moet ronddraaien. Deze keer dient het om de hoeveelheid hits te 'kiezen' of voor de hoeveelheidkracht te 'kiezen' en dan ook nog om een ki-aanval (een zware) van de tegestander proberen te blocken (vage uitleg hé :+).
    De derde verandering: De fusions. De fusions zijn imo de beste verandering aan de gameplay. Dankzij de fusions kan je met de krachtigste characters spelen. De fusion-dans word gedaan door een knoppencombinatie te doen (na de knoppencombinatie om in de 'dans-mode' te gaan. Doe je deze fout, dan krijg je een ongewenst resultaat (de kenners weten welk resultaat). Doe je deze echter goed, dan krijg je een zeer sterk character. Voor de fusion met de oorbellen moet je niets speciaal doen (buiten de combinatie voor de ringen te gebruiken).
    En dan zijn er nog een paar verandering maar die moet je zelf ontdekken.

Kwa muziek zit het ook goed. Er zijn een paar liedjes/deuntjes van Budokai 1 overgenomen en er zijn ook nieuwe. Niet echt de best muziek, maar ik heb al slechter gehoord.
    De grootste verandering op het gebied van sound (voor de PAL-versie) is dat de stemmen deze keer in het Amerikaans zijn. Ze worden door alle acteurs gedaan die in het echt ook de stemmen van de personages doen in de echte Amerikaanse versie van DBZ (dus niet die cheap versie die hier wordt vertoond). Of dit een goede of slecht verandering vindt laat ik in het midden.

Laatst bewerkt: 15 nov 2003
  10. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu Animal Crossing, maar sharkysharky eigenlijk moet jij dus ook Shenmue leuk vinden, want bij AC moet je ook steeds van het ene mannetje naar het andere mannetje items brengen, praten etc. ben ook benieuwd wat je van Banjo Tooie vindt, die heb ik geloof ik ook nog ergens liggen, alleen heb nooit de moed verzameld om 't echt serieus te gaan spelen

het is nu bijna 24:00, ga zo is een kijkje nemen in mijn dorp, dat is wel erg leuk! even kijken wat die bewoners nu doen, ben erg benieuwd 8)

11. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is verslavend he, AC?

Speel je met meerdere personen? Dan wordt het namelijk helemaal een topspel!

Shenmue vind ik er totaal niet op lijken, hoor. Die vergelijking die jij maakt klopt wel, maar daarmee is ook alles gezegd. Ik vond Shenmue zo sloom en traag spelen...alleen de gehele presentatie maakte het spel mooi en meeslepend. Ik heb het daarom ook uitgespeeld, maar had verder geen intentie om deel 2 te proberen vanwege die gameplay...

12. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil animal crossing ook hebben :'-(

13. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    mrhalolover. je kunt hem importeren uit de USA, daar is hij tegenwoordig 30 dollar. Moet je wel een freeloader hebben.

maar je kunt hem ook in Australie bestellen (dvdcrave.com), dat is namelijk gewoon de PAL versie.

hoe dan ook, het is echt de moeite waard, kopen die handel!

14. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok Shenmue lijkt voor geen meter op AC, maar bij beide spellen moet je veel "saaie" handelingen doen. Shenmue moet je echt van houden, ik vind 't zelf echt fantastisch, deeltje 2 is wat meer actie, maar beide vond ik echt de absolute top van wat de dreamcast te bieden heeft, kan ook niet wachten op deel 3...

AC speel ik samen met iemand, maar ga pas over 2 weken ofzo elkaars dorpen bezoeken en ruilen. Echt zo gaaf dat er steeds dingen gebeuren in je dorp, echt erg leuk spel. speelt 't zo'n 30 minuten per dag en het liefst steeds even kijken op andere tijden (heel laat, heel vroeg etc.).

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    now playing:

Fifa 2004 - Gewoon heerlijke voetbalgame...weer sterk verbeterd tov Fifa 2003. Ook de Careermode is zeer leuk om te doen. Is een keer wat anders dan gewoon een seizoen spelen. Grafisch ziet het er weer top uit!

Colin McRae Rally 4 - Superlekkere rallygame. Prachtige graphics en rijd heerlijk! Die is zeer regelmatig in m'n Xbox te vinden :D

16. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Championship Manager 2003/2004

't is zowaar weer leuk om te CMen, lijkt verbeterd ten opzichte van zijn voorganger, en zal dus wel eventjes in mijn PC blijven zitten.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    je bedoelt de demo? want de volledige versie is toch nog niet uit?

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Jawel, sinds afgelopen vrijdag te koop

19. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    C&C: generals na de afwezigheid van een goede pc kan ik eindelijk weer een een RTS spelen. Met dank aan de aldi. damn wat heb ik dit genre gemist. Ik moet alleen nog effe de commandos spellen regelen.

20. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben momenteel nog steeds bezig met: Star Wars: Knights Of The Old Republic, en het is een topspel, puur tussen Light en Dark kiezen is al zo leuk, en ook leuk is als je Dark-side speelt, dat je ook echt op plekken kan komen waar je op Light-side niet bij komt, en dan nog de grote planeten waar je op komt, en de grote variatie aan charactars enzovoord...

In een woord: Briljant!!!:9

Deel Deze Pagina