1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Now Playing

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sharkysharky, 19 okt 2003.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    w00t die moet ik ff regelen..zit nu nog steeds CM4 te doen.

2. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    @Rare_ltd: Ik heb AC toch ook maar even geimporteerd uit Australie (dvdcrave). Ik wilde namelijk de draad weer oppikken en het gebruiken van die Freeloader begint dan toch snel te irriteren. Ben alleen benieuwd of mijn save game ook op de PAL versie zal werken, maar dat zie ik volgende week wel als hij aankomt...;)

In ieder geval, had ik een vraag: zijn er ook specifieke Australische feestdagen/evenementen in het spel opgenomen? of lijkt het als of ze niks aan het spel hebben veranderd tov de US versie?

En nog iets: heb jij ooit last gehad van douane kosten wanneer je iets kocht vanuit AUS?

3. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ik had 'm ook bij dvdcrave besteld en dat ging perfect. ik heb nog nooit douane kosten betaald, maar dat komt omdat ik altijd maar 1 game per keer bestel. En persoonlijk vind ik die Freeloader ook erg irritant om er steeds in te doen. Viewtiful Joe is bij dvdboxoffice bijvoorbeeld 35 euro inc. verzenden en dat soort aanbiedingen maakt 't moeilijk kiezen.

Ik ben bang dat Australie dezelfde feestdagen heeft als Amerika, maar dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. Overigens zou je save wel niet werken, dus dat wordt dan een nieuw treinreisje

4. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag Harvest Festival in mijn Animal Crossing stadje, wel gezellig :D

5. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    zo dit is m'n 3e post op rij :)

aangezien ik met m'n cube games zo goed als op schema lig met het kopen van de games die ik wil (Mario Kart, 1080 haal ik wel voor 30 euro) ben ik begonnen om m'n xbox collectie uit te bereiden (en dat was hard nodig). De eerste titels die ik heb toegevoegd zijn KOTOR, Top Spin en Rainbox Six 3 en die ga ik dus vanaf nu lekker spelen, ben heel erg benieuwd! Steel Battalion staat ook nog steeds op m'n verlanglijstje, maar wacht wel eerst hoe het met die nieuwe versie precies gaat zitten. Ook moet ik nog wat PS2 spellen halen, maar dat stel ik uit tot volgend jaar.

6. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Rainbow Six 3 aangeschaft?? Lijkt mij persoonlijk niks...
    Misschien eventjes leuk als je Live hebt, maar heb je dat ook?

Welke spellen moet je dan allemaal nog rare_ltd, spellen die nu uit zijn bedoel ik dan?

Hier mijn lijstje
    • Ratchet & Clank: Going Commando
    • Jak 2: Renegade
    • SSX 3 (PS2-versie)
    • F-Zero GX
    • 1080 Avanlanche
    • Star Wars KotOR
    • PGR 2
    • Top Spin
    • Mario & Luigi
    • SMA3 en 4
    • Final Fantasy Tactics
    • Fire Emblem
    • Prince of Persia (PS2-versie)

wOOt, te weinig geld en bovendien te weinig tijd 8)

Maar bovenaan mijn lijstje staat nog steeds de US PS2 zodat ik eindelijk kan beginnen aan Suikoden 3 en Twisted Metal Black *)

7. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    aangezien ik een hele erg grote GoldenEye fan ben (en 't nog steeds regelmatig speel in tegenstelling tot PD), heb ik heel lang alle andere fps spellen genegeerd. Ja ok ik heb HALO (verplicht spel bij de xbox ;)), maar dat is met monsters en dat vind ik toch niet zo leuk. Ik had ooit een Rainbox Six spel op de pc gehad en die vond ik heel leuk, ik hoop dus eigenlijk dat ook Rainbox Six 3 wel heel spannend is (en taktisch), het idee met die headset vond ik ook wel leuk klinken (radio verkeer). Ik heb geen LIVE, xbox linken ga ik over een tijdje wel doen.

De titels die ik nu even kan bedenken die ik wil:

xbox: Steel Battalion, PGR 2 heel misschien (maar die wil ik eerst testen, Metropolis Street Racer beviel me niet, dus dit spel waarschijnlijk ook niet) , Secret Weapons Over Normandy misschien (ook eerst maar testen)
    cube: Mario Kart, 1080 [verder zou ik het niet weten] trouwens vind je Viewtiful Joe niks?
    ps2: moet nog even uitzoeken allemaal, ik vind die titels eerlijk gezegd veel moeilijker uitzoeken dan cube games, aangezien
    het allemaal games zijn waarover ik sterk twijfel en eigelijk pas wil halen als ze goedkoop zijn: Prince Of Persia, Beyond Good & Evil, Jak 2 en nog wat van dat soort spellen. 't zijn iedergeval geen games die ik gelijk bij uitkomst moet hebben.
    Spellen als Ninja Gaiden, Kameo, Metal Gear Solid 3, Gran Turismo 4 etc. bijvoorbeeld zijn dat wel (en die zet ik dus gewoon ook standaard in de pre-oder)

8. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin morgen met Super Smash Bros: Melee voor de Gamecube (uiteraard) !! :) Ik heb er zin in ! :p

En met sinterklaas ga ik denk ik beginnen met Zelda of een andere vette game, maar Metroid Prima ligt hier ook nog!!! 8)

9. Daniel NL

Daniel NL Guest

Op GBA SP: Ssx 3 en Simcity 2000

Op mn xbox: Counter Strike, vooral via Xbox Connect (nog geen single player gedaan)

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    En weer eens update van mijn gamepraktijken.

Dark Chronicle (PS2) heb ik inmiddels uitgespeeld en ik heb er toch een beetje gemengde gevoelens over gekregen. Aan de ene kant blijft het natuurlijk een topgame qua stijl en inhoud, maar aan de andere kant begonnen de muziek en dungeons me zwaar te irriteren. Dat laatste kwam met name doordat de gevechten in real-time zijn en ik persoonlijk gewoon veel liever turnbased rpg's speel. Het kwam mij meer over als een hack-en slash game. Desondanks blijft het zoals gezegt een topgame en geef ik het als eindcijfer een 8.

De games die ik op dit moment speel zijn:

- XIII (Xbox) en mijn voorlopige mening van deze game kun je terug vinden in de XIII thread van het Games Forum.

- Buffy the Vampire Slayer: Chaos Bleeds (Xbox)

En de games die hierna aan de beurt zijn:

- Manhunt (PS2)
    - Medal of Honor: Rising Sun (Xbox)
    - Ratchet & Clank 2 (PS2)

Laatst bewerkt: 30 nov 2003
  11. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    tot nu toe vind ik Top Spin verreweg de leukste xbox game die ik heb gespeeld. Vooral dubbelen of tegenelkaar maken dat dit spel heel erg lang leuk blijft (net als bij vele andere sportspellen), zeker een aanrader

12. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Delta force 2 loopt dankzijn mijn snelle pc zelfs goed over modem.
    Dus dat ben ik nu online aan het spelen.

13. Revolution

Revolution What?

Leuk Bevonden:
    0
    Ben bezig met :
    • Halo : Combat Evolved
    • XIII

Zit te wachten op :
    • Amped 2

Tot zover kan ik me uitstekend vermaken met XIII,
    vernieuwende graphics, goeie gameplay.
    En een erg goeie verhaallijn, tot nu.

(Zit nu net in de kabel-baan)

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    XBox :

- Gladius
    - PGR2

NGC :

- Mario Kart
    - F-Zero GX

PC :

- CM03/04

Weinig veranderd dus, al is Gladius op dit moment de game waar ik het meeste tijd in steek.

15. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds dagelijks een paar potjes PES3; heb verder weinig tijd ivm tentamens... :mad:
    Maar dit duurt nog een weekje en dan....

• Grandia 2 (DC)
    • Le Mans 24 Hours [met Ferrari-stuur van Trustmaster] (DC)
    • Mario Kart: Double Dash!! (GCN)
    • Pokemon Ruby (GBA)
    • Super Mario World (GBA)
    • Eternal Darkness (GCN)

_O_

16. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    zo jij hebt ook aardig inkopen gedaan :D

mijne laatste bevindingen:

Top Spin: Deze game heb je toch wel heel snel uit. De CPU stelt niet veel voor en je staat zo nummer 1. Erg jammer, geen aanrader dus als je geen LIVE hebt. Virtua Tennis 2 op de dreamcast is offline gewoon nog de beste aangezien je daar zware tegenstand hebt.

Rainbow Six 3: Ook deze game heel snel uit. Coole FMV-tjes, maar 't spel doet nogal klunzig aan (door de AI). Ook bij dit spel moet je dus eigenlijk LIVE hebben.

Verder nog een demo gespeeld van Prince of Persia en Between Good & Evil (PS2). Beide vielen me nogal tegen en ga ik dus niet kopen.

17. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Bij elkaar lang niet zoveel geld gekost als jouw Q ;)

Met Top Spin moet ik dus blijkbaar wachten tot ik Live heb?

Van PoP heb ik een maandje geleden op de PS2 ook een demootje gespeeld. Voelde helemaal niet lekker aan.
    Maar gezien de zeer positieve reviews op het net, ga ik die game toch maar nog een keer proberen :)

Ik twijfel trouwens nog steeds over het aanschaffen van een US PS2. Ik heb er namelijk toch het geld en tijd (RPG's...) niet voor de komende tijd (lees: restant studietijd)...misschien dat ik het maar bij PAL houd...

18. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ja met al je consoles is er natuurlijk genoeg anders leuks te halen, gelukkig wordt 't nu wel weer even rustig de komende maanden met toppers, dat kan ik wel gebruiken.

nou als je Top Spin vaak met iemand offline gaat spelen dan kan ik 't wel aanraden. Trouwens je moet eerst eens Virtua Tennis 2 testen, die is veel beter dan 1. Bij Virtua Tennis 1 had je maar 1 slag (waardoor je nogal vreemde, onrealistische rally's kreeg) Met deeltje twee heb je 2 slagen: topspin and underspin (en de lob bal natuurlijk). Virtua Tennis 2 is daardoor echt veel beter naar mijn mening.

Die POP demo kon ik gratis halen bij Bart Smit, ben dus blij dat ik dat gedaan heb :)

19. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    zo vanavond nog even gespeeld:

Super Monkey Ball 2: De single player vind ik minder goed dan deeltje 1, maar de multiplayer maakt alles goed. Biljarten vind ik de leukste mini game, en die is gelukkig uitgebreid /verbeterd t.o.v. deeltje 1. De story mode is een beetje onzin en voegt niet veel toe (wel lachwekkend)

Ook nog even KOTOR gedaan, maar nog te weinig om er iets nuttigs over te zeggen.

Overigens is dit even mijn laatste post hier, zoals ik al eerder zei ga ik me niet zo druk meer maken over gamen... Ik blijf gewoon lekker games kopen, maar alles daar omheen heb ik geen zin meer in. Elke dag al die sites af gaan, forums posten etc. ga ik geen tijd meer in steken.

Deel Deze Pagina