Wilde deze gisteren weer eens spelen, maar na de update kreeg ik alleen een black screen (nouja, ik kreeg nog wel even dat plaatje te zien dat je altijd ziet wanneer de game opstart). Heb even gewacht toen en op een gegeven moment hoorde ik wat geluid uit mijn speakers komen. Toen bleek er wel iets van een menu te zijn oid, maar ik zag nog steeds niets. Opnieuw downloaden en installeren hielp niet. :{ Iemand een idee?
Ik heb toch maar wat platinum gekocht om de dev te steunen. Nu 22 uur in de game zitten en het nog lang niet beu.
Vind warframe niet tegenvallen. Nu weer opnieuw begonnen, had per ongeluk safe game verwijderd. Snap er alleen geen bal van. Is het spel eigenlijk zo lineair als het is. Of doe ik wat verkeerd ( loop hierheen schiet dat kapot klaar ). Of zit er wel een soort verhaal in? Mis ook gewoon de mensen die online praten. Al vind ik dit wel iets van de ps, iemand die een headsetgebruikt
OK, ik heb een seer pistol gemaakt gemaakt, maar nu is hij nergens te vinden en alle parts zijn weg.... fuckin a.
Heb je toevallig de Blueprint verkocht tijdens het maken? En ik heb mn nieuwe router binnen, kan nu iedereen joinen zonder dat Tyfus-Mobile me afkapt.
Ik merk het . Overigens had ik inderdaad de blueprint verkocht. Toen ik hem weer vond stond het wapen gewoon weer klaar.
Is het nou alleen maar de zelfde vijanden killen en puzzels oplossen? Of is dat alleen op het begin>?
De omgevingen zijn zo saai. De animaties zijn zo crappy. Het springen is zo floaty. Matige eerste indruk.
Toch is ie wel verbazingwekkend leuk om te spelen met vrienden. En het is ook een heerlijke no-brainer. Niet nadenken wat je moet doen, gewoon gaan.
Vandaag een update gehad. http://www.vg247.com/2014/01/24/war...o-crisis’-out-now-patch-notes-trailer-inside/
De nieuwe Warframe is inmiddels al aan het bouwen Gaat met deze update de goede kant op, wie weet maak ik het nog mee dat ie uit BETA komt
Zoals in iedere game is de no.1 prioriteit hoe ik eruit zie. Maar die shit kost Platinum. Hoe kom ik daaraan? Zeg aub niet alleen door het te kopen met echt geld.
Je kunt ook hoge level mods traden voor platinum, sommige verkopen voor 80plat. Maar dan moet je wel eerst 30 zijn en moeilijkere missies doen