1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

multimediaplayers vraag

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door A1gp, 14 jun 2009.

  1. A1gp

    A1gp Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik ben het zat om heel de tijd te rommelen met de xbox360 om videobestanden af te spelen. En dan doel ik vooral op de verschillende bestandsformaten die de 360 niet ondersteund.
    Werken via transcode 360 en tversity is geen optie aangezien ik hier ook moe van wordt.
    Nu wil ik dus de conceptronic cfullhdmai € 230 http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/conceptronic-cfullhdmai-20090106/ of de western digitall tv € 89 http://www.wdc.com/en/products/products.asp?DriveID=572 kopen.
    De conceptronic kan via het ethernet gekoppeld worden en heeft samba, de western digital kan alleen gevoed worden door een externe harde schijf met bestanden aan te sluiten.

    Mijn vraag is dus gaan jullie voor de wdtv voor dat zachte prijsje en neem je het ontberen van streamen voor lief, of liever iets meer betalen en het totaalpakket krijgen.:confused: ik weet het namelijk niet meer!!!
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2009
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    DUDE.

    Leestekens???
     
  3. A1gp

    A1gp Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nooit zo "sterk" in geweest.:9

    o ja by the way. How are you gonna see him if you're livin' in the fog.

    Spelling. ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2009
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je lijkt mijn oom wel , hij maakt van zijn berichten ook 1 lange zin :mad:

    Rij anders een keertje naar de MM in Enschede.
    Daar staan verschillende mediaplayers naast elkaar , de prijs begint rond de € 100
     
  5. A1gp

    A1gp Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, ik weet het. Sorry maar het sluipt er zo gemakkelijk in, voordat ik het weet heb ik weer een ellenlange tekst getypt, met weining tot geen leestekens.O-)

    Staan deze 2 mediaplayers er ook mischien.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2009
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar heb ik nog nooit op gelet.

    Ze hebben wel de mediaplayers van Terratec en Conceptronic.
     
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ahum. Al was het verkeerd gespeld, dan nog weet iedereen wat ik bedoel en bij jouw is er totaal geen touw aan vast te knopen. Dat is een stuk erger al zou ik een woordje "are" vergeten in een zin. Mensen nemen ook de tijd om jouw te helpen met het uitzoeken van jouw probleem. Dan kan jij het hun ook een stuk makkelijker maken door gewoon een beetje rust te nemen en even op de "." knop drukken en dan enter.

    (btw is het helemaal niet verkeerd gespeld want het stukje komt uit een lyric uit een liedje van DMX: http://www.rhapsody.com/dmx/its-dark-and-hell-is-hot--explicit/damien/lyrics.html )

    :thumbs:
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ontopic??
     
  9. A1gp

    A1gp Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0

    Volkoren. Het was niet aanstootgevend bedoeld.

    Gewoon als grapje. Ik weet dat ik geen overzichtelijke teksten typ.

    Het stukje tekst is inderdaad van DMX maar die rappers gebruiken allemaal slang om te verkorten.

    Dus is inderdaad niet correcte spelling.

    Maar sorry als je je aangevallen voelt, niet zo bedoeld :b:
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    :b:

    Ik vatte het op alsof jij mij inderdaad aanviel, de openingspost was echt totaal onleesbaar en nu is het echt een stuk beter.
    Helaas heb ik geen multimediaplayer dus ik kan je niet helpen, succes iig. :b:
     

Deel Deze Pagina