1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Level 11 :cool:. Weet nu ook een beetje wat me wel en niet bevalt. Conquest was bij Battlefield 2 leuker, Rush is awesome, Squad DM is ook vet, Squad Rush wisselt nogal per potje of het leuk is, hardcore is echt baggersaai. Ook speel ik liever met Recon en Engineer dan met Medic of Assault.

    Heb voor recon ook al wat mooie combo's: VSS met Red Dot sight, SVU met ACOG scope en GOL met die 12x scope. Mortieren erbij en dat ronde granaat-achtige ding waarvan ik niet snap hoe het werkt :+.
    Met engineer maal ik niet zo om het wapen, pak gewoon de laatste. Nu is dat de AKS 74U, speelt best wel lekker weg.
    Zijn die tracer darts een beetje goed? Drop eigenlijk liever niet mijn side-arm, maar als ze echt nuttig blijken doe ik dat bij de Engineer class denk ik wel.

    Helikopter vliegen is ook vet :cool:. 2 goede gunners en de assist punten blijven binnen stromen. Daarnaast is het gewoon leuk om te doen. Als defender de helikopter van de Attackers jatten en ze dan rapen!:+

    Singleplayer is slecht :{, gelukkig brengt de multiplayer ruim waar voor z'n geld :).
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Als ik sommige gamertags zoek dan vind ie hem niet en zegt:

    Wat dat ook moge betekenen.

    Om nou gelijk te zeggen dat er 'geen zak' van klopt is wel wat overdreven vind je niet. Wat klopt er nog meer niet. Het lijkt me dat hij aardig up-to-dat is ... wat eigenlijk bizar is als je bedenkt dat de OFFICIELE EA site dus niet werkt:D
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2010
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zei nog "e.d" ;)! heb al genoeg gebashed en gezeken over vanalles hier dus wou niet nog's een lijst opnoemen. Het zijn ook maar 4 dingen die niet echt kloppen maar dat zijn tidbits, verder erg fijne site.

    Lijkt me ook dat deze sites een soort feed van EA ontvangen zodat ze zelf niet al dat verkeer ook nog's op hun site hebben. Scheelt EA weer geld en de andere sites doen het toch wel.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Geen flauw idee hoe ze aan hun data komen, maar deze site lijkt wel heel recente data te hebben. Net een update gedaan en de data van deze avond staan er volgens mij gewoon bij.

    Wat ik raar en BIJZONDER SLORDIG vind van EA is dat ze op hun site wel stats hebben maar dat het gewoon niet werkt (ze hebben al 2x geprobeerd het aan de praat te krijgen). Het lijkt wel alsof ze niet kunnen proggen die gasten

    Neem bv de screenshot functie. Die zou ook moeten verschijn op de soldiers page, maar nee hoor, werkt niet/nergens te vinden (en dat staat nota bene in de manual) ... SLORDIG en LUI zou ik zeggen.

    Daarom extra blij dat 3rd party site wel in staat zijn iets zinnigs te bouwen. Kan je op je werk lekker door de stats bladeren enz:D
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Bijzonder Slordig, Lui en super gierig staat synoniem aan EA :+
    Iig update hij bijna instant dus niks te klagen, vond deze sites ovezichtelijk genoeg en zie EA er echt geen beter alternatief tegenaan gooien.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Veteran Rank van 1 op de website van BC2 ... maar kan geen gebruik maken van mij M1 Garand. What de neuk?

    Overigens heb je de M14 MOD O ENHANCED al op level 19, terwijl deze op level 21 vrijgespeeld moet worden :+
     
  9. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Gamertag is te jong, is dit te omzeilen?
     
  10. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, moet je een account maken bij ea (of een 2e) o.i.d. geen idee hoe het precies werkt, maar het kan wel.
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat had ik ook, maar het blijft een fijn wapen de M14:)
     
  12. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Misschien is het hier niet de juiste plaats voor een vraag (ik ben nieuw op dit forum) maar ik wil weten of je in Bad Company 2 naast de campaign en Multiplayer nog een soort van multiplayer kunt spelen maar dan tegen bots. Je speelt dan in de maps van de multyplayer maar dan tegen de AI. In Battlefield 2 kon dit, kan dit in Bad company 2 ook?

    Ik heb namelijk geen internetverbinding voor mijn xbox :'-(
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee kan helaas niet :mad:
     
  14. Aversus

    Aversus Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF? Log ik net in om een potje rush te spelen zijn al mijn wapens en gadgets weg :'-( Ik heb nog wel steeds rank 15 maar zoals het er nu naar uitziet kan ik weer overnieuw qua wapens :mad:
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb juist hetzelfde, iedereen behalve 1 iemand van onze party trouwens. Alleen maar beginwapens, alle stats/unlocks etc. weg. Ik neem aan dat dit gewoon wel terugkomt wanneer de servers terug deftig werken.
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ok ze doen het dus met de API: http://bfbcs.com/api ;)
     
  17. James Pond

    James Pond Guest

    Ben al mn shit kwijt. Stats staan op 0, heb geen rank en geen wapens meer. Op de leaderboards staan mn kills & scores nog wel.

    WTF EA/DICE..
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Daaaaamn, gisteren nog nergens last van en ineens vandaag wel. Vanavond een heel tijdje gespeeld en het ging goed, en net ineens was alles weg. En even later waren ze weer terug....wtf!!!!

    En net een tijdje wachtte ik bij het kit selection scherm en ineens stonden al mijn wapens er weer tussen. Dit kan toch eigenlijk geen 1 april grap zijn ljkt me toch?
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  19. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik login en ook alles weg.
    Wel raar, want de dogtags zijn wel bewaard?
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heel raar dit, maar tot nu toe komt alles ineens terug na een paar minuten. Gisteren was die mappack er al....en ik had nergens last van. Dus het lijkt me daarniet aan te liggen...maar ja.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina